Gynekologstol

• Thread starter Thread starter MR.E
  • Start date Start date
MR.E skrev:
Rätt många här verkar vilja vara me o kommentera varandras körning hit o dit,
tala om för varandra va som e rätt o va som e fel, moral moral osv.

Ja tror att dom flesta vet va som e rätt o va some fel.
Kör man sporthoj så ska man köra SPORTIGT dvs så hårt de bara går
hela tiden,en del snackar om den sk "friheten" va e de för nåt?
Att puttra om kring på bogesund och känna doften av landet?
Då kan man lika gärna åka gynekologstol (xvs1100 el likn) eller bil.
Frihet för mig e att åka fort , effektvt o höra rytet från den elaka radfyran
o rentav skita i o stanna och snacka, med dessa komplexmänniskor som
sitter o kör blåvitt hela dagarna :yoparty :yoparty

MR E

Lelle vase...

Det du skriver stärker inte din identitet, gör dig inte tuffare, imponerar inte och - framförallt - gör dig inte till bättre hojåkare. Det finns nog hopp för dig också. Lyssna bara på de mer erfarna och trygga killarna och tjejerna på forumet så lär du dig kanske också.

Blondie skrev:
Måste göra ett inlägg här!
Brukar låna min garagegrannes hoj någon gång per säsong"yamaha dragstar 1100"

Måste erkänna att jag kan lätt köra 30 mil utan att stanna för man sitter så gött!

Men det bästa som finns är att rasta min blade 02 på bana!

//Blondie

Har faktiskt kört nästan 1000 mil sammanlagt på en glidare (hade det som förstahoj, tro det eller ej). Men jag fick ständigt ont i ryggen för att man satt så att alla ojämnheter togs upp av ryggen... Så nån glidare kommer det antagligen aldrig bli för min del igen, men kul att provat.
Måste tilläggas att jag ALDRIG fick ont i ryggen på min förra hoj, en -02 R1... körde 64 mil i sträck en sommardag 2003 utan några större problem :) Men det är väl så... vissa for ont i kroppen på en sporthoj, o vissa får det på en glidare :)

*

MR.E skrev:
Rätt många här verkar vilja vara me o kommentera varandras körning hit o dit,tala om för varandra va som e rätt o va som e fel, moral moral osv.
Ja tror att dom flesta vet va som e rätt o va some fel.
Kör man sporthoj så ska man köra SPORTIGT dvs så hårt de bara går
hela tiden,en del snackar om den sk "friheten" va e de för nåt?
Att puttra om kring på bogesund och känna doften av landet?
Då kan man lika gärna åka gynekologstol (xvs1100 el likn) eller bil.
Frihet för mig e att åka fort , effektvt o höra rytet från den elaka radfyran
o rentav skita i o stanna och snacka, med dessa komplexmänniskor som
sitter o kör blåvitt hela dagarna
:tummenupp köp inte en motorcykel om man inte tänker använda den såsom den är ämnad att köras med.. menar då inte att alla sporthojåkare ska börja pressa maskinerna till varvstoppet på bana varje dag men åtminståne köra förbi volvos på e4 i 200km/h!

DaggeZ skrev:
Det du skriver stärker inte din identitet, gör dig inte tuffare, imponerar inte och - framförallt - gör dig inte till bättre hojåkare. Det finns nog hopp för dig också. Lyssna bara på de mer erfarna och trygga killarna och tjejerna på forumet så lär du dig kanske också.
Avsikten med hans inlägg handlar varken om att stärka hans jävla identitet eller göra honom tuffare - tanken är inte heller att imponera på någon.. anledningen till detta inlägg är snarare att provocera (alt. stimulera)..
Hursomhelst kan däremot tänka mig att många (inte alla) "gamlingar" köper en sporthoj av samma anledning som en porsche - att leva ut förlorade tonårsdrömmar som gick i kras när byflickan blev på smällen och karriären på skania började.. nog tycker grannfarsorna i radhuslängan att du e lite småtuff om inte annat.. de köper en sporthoj för att gasa lite med men inte kör med för dess fulla kapacitet då barnbarnen fyller år veckan därpå.. dessa borde kanske åka s.k. "gynekologstol"..
sedan finns det de som faller under kategorin "cappochinopojkar" som skaffar sig en plastraket (helst italienskt) för att åka till det lokala cafét - gillar de rock bygger de om den till en svart streetfighter alternativt köper man en monster (en riktig espressocykel)..
Förresten säg mig det inlägg som gör en till en bättre hojåkare.. det som snarare gör en till det är att köra förbi den där satans macken med en varvande radfyra än att stanna o ta en fika o prata om sin nya gasolgrill..
Men men vet du vad MR.E lyssna på alla flickor o pojkar på forumet så kanske du lär dig..!

Ps. När du bränner förbi macken o vi snackar grillar o lilla kalles dyslexiproblem skall jag applådera för din ära!

:rolleyes:

*betackar mig för inlägg gällande textstorleken..!

Last edited:
Är du på riktigt? Är detta riktigt avancerad ironisk humor eller är du bara :kocko ?

Har du, liksom trådskaparen, ett behov av att hävda dig och därmed "hålla fullt" hela tiden? Jag trivs med mig själv även om jag inte är snabbast. Det tycker jag du också borde försöka göra.

Edit: Du kanske pysslar med bodybuilding, antar att det inte gör det lättare att trivas med sig själv. Vad vet jag?

Last edited:
Men det roligaste är att de två mupparna plus nån annan i denhär tråden säkert inte är snabba. Ni vet typen, vrider gärnet på rakorna och bara är ivägen på de smala och krokiga partierna.
De som snackar om vilka däck som är "heta" utan att nånsin fått ett släpp.

Man känner lätt igen muppar på sättet de skriver.

Jag ska fan va värst!

Jävligt märkligt. Först hackas de på de som kör glidare och så hackas det också på dem som kör sporthoj men inte kör som satan jämt. Ska det vara förbud för sporhoj när man blir över 40 eller? Att jag ens orkar :tungan (är sjuk så jag har grymt lite att göra)

Nicke skrev:
Jag ska fan va värst!

Jävligt märkligt. Först hackas de på de som kör glidare och så hackas det också på dem som kör sporthoj men inte kör som satan jämt. Ska det vara förbud för sporhoj när man blir över 40 eller? Att jag ens orkar :tungan (är sjuk så jag har grymt lite att göra)
Över 40? Nädå, men du måste nog snitta 250 vart du än ska typ.

Jag tycker både om att köra runt på vägarna och lukta på koskit, sitta vid kiosken och käka glass, tokgasa i stan eller på favvovägen. Eller dra ut och ge gärnet i gyttjehålet. Jag måste vara skitzo (stavning) :pangihuve

Hahaha - och det är om väglaget är dåligt. T.ex. blixthalka motiverar att man kan få dispens att ligga strax under 200.

HanneZ skrev:
Över 40? Nädå, men du måste nog snitta 250 vart du än ska typ.

Det där får du förklara för oss som inte förstår. Vad är det som stör dig så mycket med det att du skriver det på ett internetforum?

SISU skrev:
*
:tummenupp köp inte en motorcykel om man inte tänker använda den såsom den är ämnad att köras med.. menar då inte att alla sporthojåkare ska börja pressa maskinerna till varvstoppet på bana varje dag men åtminståne köra förbi volvos på e4 i 200km/h!!

Undrar just om det är juletiden som lockar fram de riktigt stora tomtarna, eller om det är de riktigt stora tomtarna som lockar fram juletiden? :tomten

Ingen nämnd, ingen glömd.

//D

Victor skrev:
Men det roligaste är att de två mupparna plus nån annan i denhär tråden säkert inte är snabba. Ni vet typen, vrider gärnet på rakorna och bara är ivägen på de smala och krokiga partierna.
De som snackar om vilka däck som är "heta" utan att nånsin fått ett släpp.

Man känner lätt igen muppar på sättet de skriver.

:corn :corn :corn

SISU skrev:
*

Hursomhelst kan däremot tänka mig att många (inte alla) "gamlingar" köper en sporthoj av samma anledning som en porsche - att leva ut förlorade tonårsdrömmar som gick i kras när byflickan blev på smällen och karriären på skania började.. sedan finns det de som faller under kategorin "cappochinopojkar" som skaffar sig en plastraket (helst italienskt) för att åka till det lokala cafét - gillar de rock bygger de om den till en svart streetfighter alternativt köper man en monster (en riktig espressocykel)..

Ps. När du bränner förbi macken o vi snackar grillar o lilla kalles dyslexiproblem skall jag applådera för din ära! [/SIZE][/SIZE]

Jag har minnsan inte gjort någon på smällen,jag är en discokille :banana
sen gillar jag inte Cappucini (eller vad det heter) :rolleyes:

EDIT: Dock inte riktat mot Sisu.

Sen brukar jag prata med alla som kommer fram och vill titta på hojen när man äter korv,jag har låtit flera smågrabbar provsitta den,talat med farbröder om hur det var på deras tid när Mc och moped var dom dom enda egentliga sätten att ta sig fram.

Sen har jag kommit på mig själv med att visa hänsyn i trafiken,vinka åt söta tjejer.

Jag måste vara en dålig människa. :banana

:rolleyes: :näsblod

Last edited:
Jaha, då var det dags igen...

Mr.E (Mr.E LAMERAIDERSROSLAGEN)
Mr. kekke (LAMERAIDERSROSLAGEN)
Speed Love (MrP LameRiders Roslagen)
Verkar vara nån sorts MC klubb...
Är ni med i samma klubb för två är Raiders men en är Rider?
Förklara snälla!

Och fler intelligenta inlägg och trådar tack.
Det är så roande att se vad man kan lära sig på LuNarStoRM. E d på rikti lr?

Maverick_ou812 skrev:

Mr.E (Mr.E LAMERAIDERSROSLAGEN)
Mr. kekke (LAMERAIDERSROSLAGEN)
Speed Love (MrP LameRiders Roslagen)
Verkar vara nån sorts MC klubb...
Är ni med i samma klubb för två är Raiders men en är Rider?
Förklara snälla!

Och fler intelligenta inlägg och trådar tack.
Det är så roande att se vad man kan lära sig på LuNarStoRM. E d på rikti lr?

Förstår inte riktigt vart du vill komma? Du snackar om Lunarstorm... kolla va du precis själv har skrivit istället...
Det står lameriders roslagen på alla du skrev... Sorry att ja råkar ha ett mellanrum mellan LameRiders och Roslagen... Kan fixa det om du ber snällt... :Bugar

Maverick_ou812 skrev:

Det enda som hjälper mot sådan här är ett rim.... :)

Maverick är sur och vrång
Han önskar att lameraiders aldrig kommit ur sin fars kalsong
men kanske kan vi alla sammsa och köra ihop någon gång.

Långa farbron skrev:
Det enda som hjälper mot sådan här är ett rim.... :)

Maverick är sur och vrång
Han önskar att lameraiders aldrig kommit ur sin fars kalsong
men kanske kan vi alla sammsa och köra ihop någon gång.

Den va bra... :banana

Tycker ja låter som en bra idé... Inte ska vi hålla på o bråka o så...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8