Gym i Göteborg?

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
Hej!
Är i Göteborg på praktik i fem veckor och letar efter ett BILLIGT gym, helst i Örgryte. Någon som har tips?
Tack på förhand!
/ Ola

Vid örgryte ligger en sjö som heter delsjön. Vid delsjön finns det ett naturområde som heter skatås. Vid skatås finns det en utestyrka del med dips, pullups, lyfta stock, en vikt och liknande. Fråga efter vägen på plats i skatås.
Är man kreativ kan man träna hela kroppen där grattis.

Här uppe hos mej i Lunden/Örgryte finns Jupiter men själv tränar jag på Pyramiden på friggargatan :) jag behöver en träningskompis ditt gym som du tränar på idag är inte medlem hos CMS

http://www.cms-travelpass.com/

Gå å snacka med personal på olika gym i närheten och förklara situationen, det har funkat för mig en gång. Kom på två gym till, finns ett i skatås och ett vid tennisklubben på vägen upp hållplats töpelsgatan. Så det så.
Gottis, börja gymma på fysiken så kör vi.

Det är www.sportlife.se som har gymmet vid tennisklubben,det är svinlitet,dessutom får man stå ut med överklassen som pratar om scarfsar i bastun.

Dock har dom ett lite större nere i stan(drottninggatan) och ett stort på möndalsvägen också.

Fysiken...ja jävlar där har man slitit ont i sina dagar,hade en sambo som jobbade där för några år sedan.

Sen ligger väl ett stor nere i gammelstan (som jag glömt namnet på)

Hela hälsans hus vid munkebäckstorget.

Kristinedal finns oxå vid skf(tror det va det Långa Farbrorn menade)

Jupiter gym vid redbergsplatsen

Lättare om vi visste lite bättre vart du bor

Last edited:
ceasar skrev:
Här bor jag, typ.

http://hitta.se/ViewDetailsPink.asp...iid=qINCUcZaAqTqpzeFA3ehjQ%3d%3d&Vkid=9690305

Grejen är ju att det ska vara billigt, det är varken Sportlife eller Fysiken. Jag nöjer mig med en suspekt källarlokal...

Kolla med
Active Wellness (f.d. Jupiter)
S:t Paulig. 9 41660 GÖTEBORG
Tel 031-19 50 22

Det var billigt innan de bytte namn iallafall och beskrivningen "suspekt källarlokal" stämde ganska bra in på stället när jag var och tittade innan jag bestämmde mig för Kristinedal.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8