Guzzifundering

SportGuzzi

livsnjutare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
Moto Guzzi V11 Sport
Hej, jag är idag en nöjd bandit 1200 ägare men som vanligt så sneglar jag på lite annat...

Jag är tokig i luftkylda tvinnar/stånkor och har tidigare ställt frågor i forumet om Ducce 900 ss, Thruxton mfl och nu undrar jag om någon av er har erfarenheter från MOTO GUZZI V 11 ??

Tex en sådan här http://www.biscaya.com/begagnat/album/Moto Guzzi V11 sport -00/index.html eller er Le mans?:yoparty

Finns knappt någon till salu någon stans och Biscayas som jag länkar till har gått väl långt..

Jag tycker V11 är riktigt cool.. Skönt att det finns fler medlemmar med smak för luftkylt! :tummenupp

Last edited:
Finns en kille här på forumet som har en sån snygging til salu...
Smakfullt preppad med de rätta grejerna dessutom
Står i Luleå.
Jag kan checka om den är kvar.

Man undrar stilla vad du menar med Le Mans?

Nya Le Mans är inte avd de gamla I, II, III var. IV är en bastard som ingen egentligen gillar, vare sig med 16´´hjul eller 18´´.
De gamla är helt fantastiska racermaskiner för gata. Tvåan lite töntig i sin framtoning men med samma racerarv.
De nyare 1100:orna är mekaniskt tystare, men är en betydligt mer slätstruken produkt som mer liknar en BMW.

Jo, jag har en som kanske är till salu,
men jag har diskussion om ett kastbyte som ska slutföras först.
PM för vidare diskussion.

Hej igen, jag har hittat några som är ett par år gamla i Tyskland för runt 5000 euro.

Om jag förstått rätt så är det inte så himla svårt att ta hem?

Vilka mer kostnader utöver resa och inköp behöver man tänka på?
Skatt mm har väl ingen effekt iom att de är så begagnade?:va

beror ju på om du ska köra hem den? I s f tillfällif försäkring. Annars släp ed. +typregistrering ca 2000

Hej, jag har ev hittat en som ligger bra till. Jag fattar lite men långt från allt....någon som är bra på tyska?:confused:

EUR 4.999

Daten:
Gebrauchtfahrzeug, 7.800 km, 1064 ccm,
67 kW (91 PS), Benzin, Erstzulassung: 09/03, TÜV, ASU NEU, RIZOMA SPIEGEL,

Beschreibung:
Unfallfrei. Scheckheft dabei. Unfallfrei. Mehr Info am Telefon. Weitere Bilder bitte anfordern. Deutsches Modell mit Deutscher Erst-Auslieferung. Kein Italien oder USA Re-Import. Privat-Verkauf auf Anfrage. Lieferung bundesweit für 150,- € (Festland) möglich. Täglicher Motorrad-Ankauf inkl. Abholung im geschlossenen Transporter zu jeder Zeit möglich. Barzahlung vor Ort, Abmelde-Service. Ablösen von Finanzierungen aller Banken. Profitieren Sie von unserer weit über 10 jährigen Erfahrung. Please ask for EXPORTPRICE. Besuche NUR nach telefonischer Absprache. Änderungen und Irrtümer vorbehalten. Wir kaufen: Neu-, Gebraucht-, Vorjahresmodelle, Problembikes wie Unfallmotorräder, kein Originallack, Rennstreckeneinsatz, Motorschäden, hohe KM, gerne auch Pakete. Kostenfreie Restwertangebote für Privat, Händler, Gutachter, Sachverständige - Ankauf von Top! Bis Schrott! Mehr Infos über unseren Service und über UNS finden sie auf unserer Web Seite. DER NAME IST PROGRAMM!!!

Jättetacksamt om någon kunde hjälpa mig?

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard