Gurre (Rickard)

micke.a

Japp
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
AS 3 125:a 1973,GSXR750 2006.
Var i dag inne hos rickard och först i dag kan han börja vila sig och börja läka,de skulle väl bara gipsa om benet i dagarna.Till helgen förmodligen bli förflyttad till MAS i Malmö. De som är intresserade så var eller är skadorna som följer.

Brytet nyckelben
brytet skulderblad
av alla revben som finnes var där bara ett ända som ej var brutet
Punkterad Lunga
brutet ben
läckande tarm
ett finger avsliten sena
+ lite mera smått & gott

PS: skriver det ovanför bara för det inte skall bli några spekulationer om vad som hänt inte hänt med han.

Rickard hälsar och tackar till alla som hjälpte till vid olykan och för alla som hört av sig till mig och frågat hur det var med han.Om det är något ni undrar mer över så svarar jag gärna eller tar reda på det

// micke.a

Henke.

Rickard berättar nog gärna "hur & var" när han känner att det är dags, till dess får vi nöja oss med att veta att han varit med om en olycka och att han klarat sig med nöd och näppe.

Micke, vi har pratat mycket via pm denna veckan, men än en gång önskar vi rickard lycka till och hoppas han läker snabbt och bekymmersfritt.

/Karl & Marie

Henke skrev:
Usch!!!! :(
Var och hur hände detta?
Krya på dig och hoppas du läker snabbt.

Kan ej säga hur det hände eftersom både jag och rickard skall bli förhörda av polis så småningom så det får Rickard själv återkomma till senare.

Var det hände så var det på vår Måndagsgazz i måndags i Örtofta.

:( Mycket ledsamt!
Hälsa att han skall krya på sig...

Jag lägger gärna en slant till "krya på dig" - blommor om någon tänker starta en insamling.

Jag var inne hos Gurre idag o kollade läget. Han hälsar alla och tackar så väldigt mkt för all hjälp han fick, både med sig själv och med hojen. Han tackar speciellt Marie som satt bakom och hjälpte honom sitta upp. Det var inte alls kul att ha svårt att andas.
Han tackar även Metallis som kunde transportera hojen från platsen.

Jag vill också meddela att Gurre är under omständigheterna på gott humör och vid gott mod. Han har fått en ny leksak med en jättefin knapp på som ger sköna morfinkickar. Den behövs.

Han meddelar också att han har en nattsköterska a la latinostuk som är helt sanslöst snygg men att hon är svårflirtad. Han har provat "tycka-synd-om-mig-taktiken" men den sket sig duktigt. Hon sa bara "Med det efternamnet förväntar jag mig att du ska hosta som en man..."

Det gör man inte med bara en lunga...

Det känns väldigt bra att ha träffat honom och sett att han är vid så pass bra humör trots att han fått sig så rejäla smällar.

Back