Gumball 3000 ...

Antzz

Livet börjar efter 300 :D
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
Funderar på en Kawa Z 750
På måndag går GUMBALL 3000 genom Sverige...någon som har tänkt o gazza med en bit o eventuellt filma eller bara glida med en bit...??

Jag ska nog stå och vänta på de 09.05 vi bunkeflopåfarten. Vad jag har hört ska de starta från Köpenhamn kl 09.00 på måndag.

Japp dom kör från CPH 09:00....hade varit kul o rasta någon iaf...haha...se om man kan få glimt av Bam o grabbarna i JackAss...

Jag vet ej exakt vilken rutt de kommer köra men först ska de till Anderstorp där o köra lite drifting (Monster Energy-team) uppvisning o så...sen drar de vidare uppåt Sthlm...där de ska flygas över till USA...

Last edited:
jo då den är god för 245 det vet jag iaf... ;) så det borde räcka till för en stund :D

kanske syftar på ett gammalt ordspråk... ;)

det med 245 är bara som jag hann upp i på bron..sen var det dax o bromsa in innan de där förbaskade bommarna o skitet som står i gula västar där det antingen står POLIS eller TULL på...hade säkert kommit upp i 250 också men sen är den ju strypt där...så humm...hade ej kunnat nå 300 med den...

men det var kul o latja lite med Betsafes ena Panamera Turbo o nån GT2a tror jag det var...men sen blev det ju lite jobbigt med trafiken o så...men kul var det så länge det varade...(från påfarten Svågertorp mot Sthlm...vek själv av vid lödde, Center Syd)

I kväll gick de fint att race mot dom när dom körde tillbaka till köpenhamn:va

Vi "körde om" dom på väg hem till malmö. Hahhaha nog därför polisen lät mig köra vidare fast dom stoppat mig på motorvägen för jag kört i "180". Men det vara bara fyra bilar?

Då flygtransport till NY t-o-r är riktigt, riktigt dyrt så valde nog en hel del att hoppa över just den biten och istället köra hem dit dom kom ifrån, för dom flesta innebär det Stockholm->Malmö->Köpendanmark->Europa, säkerligen något gemensamt party på vägen. Även stekare har (ibland) sina gränser...

Vi "körde om" dom på väg hem till malmö. Hahhaha nog därför polisen lät mig köra vidare fast dom stoppat mig på motorvägen för jag kört i "180". Men det vara bara fyra bilar?

Ytterligare bevis på att tjejer kommer undan med vad som helst bara för att dom e just tjejer!!! Jag körde 38km/h långsammare och mitt körkort tog dom :( fan nu e jag bitter...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!