Den coolaste av dem alla är Lamborghini R2 Classic. End of competition.
Gillar man sin Lambo smutsig så är LM002 coolast tycker jag.
Eller, coolast per definition är väl luftkonditioneringarna som Lambo också tillverkar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den coolaste av dem alla är Lamborghini R2 Classic. End of competition.
Patetiskt att se vuxna män behöva 4 hjul för att ta sig framåt! FEL FORUM - hej då!![]()
![]()
I Finnland har man ju väldigt dryga böter, men de kommer man tydligen inte att kunna driva in när det gäller Gumball. Deltagarna kommer att vara utanför landets gränser långt innan någon domstolsprocess kan sätta igång. Det var nog ett 10 tal miljoner man kunnat dra in i vårt östra grannland. De är således lika tafatta som Svenska polisen trots att de har betydligt strängare.
Misstänker att t.ex. Dubai inte är så sugna på att lämna ut info om dess medborgares inkomster till Finland, inte för en "skitsak" som Gumball/fortkörning iallafall.
Såg några deltagare från den där klubben nere i hamnen här i stan där de ställt upp sina ögonstenar for fotografering.
Antyder du att Gumball deltagarna är samma typer fast med lite fetare plånbok?
Är de inte ungefär det?
Grabbar med fet plånbok som åker runt och svinar sig bara för att de kan. Rutten är ju mest lagd för att deltagarna skall kunna festa mycket med yppiga silikontuttar, inslagen av fina vägar, vackra miljöer och rejsbanor att sträcka ut bilarna på är ju begränsad i jämförelse med mängden motorväg och Politzei.
Fast jag förstår deltagarna, det är kul att svina, köra fort och festa hårt. Jag har dock personligen svårt för att köpa myndigheter för att få lov att svina sig. Jag hade den upplevelsen vid ett rejs jag körde i Marocko, tävlingen var sanktionerad av staten och alla poliser stoppade trafiken och vinkade fram dig, du brakade genom städer i 3x hastighetsgränsen samtidigt som polisen terroriserar lokalbefolkningen i ständiga vägspärrar med påhittade böter.Häftig upplevelse men kändes sådär...
Är väl egentligen ingen större skillnad på hur dom kör i gumball jämfört med en vanlig mc gruppkörning![]()
Förutom den ekonomiska aspekten då och, i alla fall de körningar jag varit med på, festandet med yppiga silikontuttar
Vad var det för någon? V8? V12?Hamnade bakom en av Gumball 3000-bilarna idag på morgonen. En Ferrari med röd camo-folie.
Han gjorde hela min dag när han drog på genom Klaratunneln.
Satan perkele, ingen vanlig standardspis i den där kärran![]()
Vad var det för någon? V8? V12?
Eller var det en röd?![]()
Röd-camo. Ingen aning om det var en V8 eller V12, men bara på tomgång lät den som en F1 precis innan start...
Skulle kunna tänka mig att ha en bara för att starta upp lyssna lite på fyllan. Hellre det är att åka runt och spela Allan.
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |