Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

tober skrev:2078900Jag tog mitt på Gullmarsplans trafikskola.
helmert skrev:2079010såg detta på grönlunds hemsida:
ERBJUDANDE!!
Vi erbjuder en introduktionslektion/
testlektion för MC.
Pris: 100 kr.
kanske man skulle hoppa på.. prova där och sen se hur det är..
Hårn1 skrev:2078904Farsta Trafikskola är bra. Dom kör oxå ute i Västerhaninge. Och Västerhaninge trafikskola, där tog jag mitt.
Christer han är bäst....Solen skrev:2078905Jag har bara bra erfarenhet av Gullmarsplans Trafikskola, håller på och tar MC kort hos dem nu. Min lärare Christer är jag mycket nöjd med!
psxcare skrev:2079293Jag körde upp för "BE" med hjälp av södermalms bilskola 2005-08-19 (alla mina bilar med dragkrok är automat, så det blev enklast att ta en lektion där och sedan köra upp med deras bil+släp med rätt last osv utan att behöva rådda själv) och blev sugen på ett A i körkortet när jag såg alla hojar som var ute och hade uppkörning...
Så jag bokade in mig för MC lektioner direkt när jag ändå hade ett gällande körkortstillstånd. Hade inte kört något på 2 hjul sedan moppetiden för 20 år sedan. Det blev ett 10-pack körlektioner + ett par extra. Några lektioner krypfart, ett par dubbelpass på högfartsbanorna (mycket kul för pengarna), ett par lektioner landsväg och en sväng i stan. Fick en uppkörningstid 2005-10-05, sista chansen för året typ, men det gick utan problem. Kände mig inte lurad på några onödiga lektioner, snarare tvärtom. "Dina krypkörningsbokningar får du boka om, du behöver inte träna mer"
Så 3-4 veckors övningskörning + lite väntetetid på vägverket och c:a 10.000:- fattigare är väl varken något att skryta eller gråta över. Jag är nöjd. Förutom att alla pengar går till hus och hästar just nu så skall det bli båge i sommar får det bli något billigt skrot :-(
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026