Gull till Pro Superbike !

Härligt Robban:tummenupp
Kul att det gått ilås med en styrning i Pro Superbike.
Hela Kjellgrensklanen ser nu fran emot att följa din körning under året.

Robert Gull tillsammans med Gull Racing satsar 2009 på Pro Superbike, privatcupen. :tummenupp

Vi är tillsammans med AM Gruppen, Alienmoto, Racerepairs, Raceline, Sportscam och Bike ödmjuka inför en första 4-takts säsong.
Robban kommer utmana på en Honda CBR 1000 RR. Robban och teamet är enormt taggade och ser fram imot första testet på Most i mitten på April.

Följ Robbans vardag och uppladdning inför säsongen på robgull.blogg.se :banana

Lite andra svar, nja så mycket 600 har det inte varit. Bara som föråkare 2005 på Bike Week. Det har varit minimoto, 125 jr, metrakit 80 cc och 125 GP. Och såklart ett 250 race som gick ganska bra.

// Rikard

Jag vet att du lånade ut din 600 till ngn snorunge i Spanien.....nu mörkar du va...hmmm..Rikard ljug inte för farbror BC...Annars berättar jag vad som hände när du ledde ett minimoto race för alla...fniss

Robert Gull tillsammans med Gull Racing satsar 2009 på Pro Superbike, privatcupen. :tummenupp
// Rikard

PRIVATCUPEN... Appapp. Det är en fredad zon för bottenträsket och för dom över 30 bast, typ Mullsjö o jag. Eller kanske bara Mullsjö Ammoniak när jag tänker efter. Robban skall väl sikta på topp-5!!!

Kul!

:mad: Oj oj oj du ska äta mitt damm och troligtvis leca när du jagar mej!
tyvärr kommer jag inte att få veta hur det känns :D

PRIVATCUPEN... Appapp. Det är en fredad zon för bottenträsket och för dom över 30 bast, typ Mullsjö o jag. Eller kanske bara Mullsjö Ammoniak när jag tänker efter. Robban skall väl sikta på topp-5!!!

Kul!

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...