Gulaktiga regskyltar?

Benny

Gold Member
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
GSX-R 750
Har nyligen sett alltfler nyare bilar med gulaktiga regskyltar, inte alls så vit bakgrund som är vanligt. Vad är detta? Är det nån slags film/spray som dem lagt på o för o undvika att få regnr att synas på hastighetskameror och så eller? :confused:

Haha... :D

Nej men skyltarna ser alltså gamla ut nästan, men e ju nya bilar, ofta sportiga bilar!

Jag säger bara: Taxiskyltar :) När sommaren börjar närma sig plockar taxichaufförerna av sina takskyltar och glider runt med sina lyxiga dieslar :tummenupp
Eller så kan det helt enkelt vara utländska bilar (finns något land med gula skyltar har jag för mig, inte helt säker)

Film mot fartkameror biltullar och allt vad det är brukar göra att skyltarna ser lite missfärgade ut. Men det borde gå att se om det är detta då de blir svårlästa från lite vinkel.

p.grip skrev:
2222123 Film mot fartkameror biltullar och allt vad det är brukar göra att skyltarna ser lite missfärgade ut. Men det borde gå att se om det är detta då de blir svårlästa från lite vinkel.

Ja ok, det va som jag misstänkte då...
Ja dem ser missfärgade ut, är ju inte "UK" gula utan mer gula som i att dem var 30 år gamla eller nåt... Men tack för svaren ändå! :tuttar

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...