Gul/svart Lc4 i täby ikväll/natt?

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Var det nån härifrån som bjöd en stackare på ett mattsvart monster (jag :rolleyes: ) på en riktigt trevlig bakhjulsåka uppvisning ikväll?

Tror att du hade en gul/svart lc4...?

Hur som helst läser du detta så ska jag bara säga: Bra åkning på slangen!

//Fegisen som inte vågar/kan åka bakhjul

Jag vet en gulsvart lc4 som bor i täby, har försökt få med honom på lite busåkande, men han bangar alltid.. men om det är han som du sett slangande så är det nog bara mig han inte vågar åka med.

gpf.. jaså det säger du :D

ja, det va min hoj iaf, jag va bortrest och hade lånat ut den till en polare...

jo, jag hörde att han hade fått in stilen på bakhjulet med den, och han berättade om nåt med bakhjul och nån monster på marknadsvägen...

MD skrev:
gpf.. jaså det säger du :D

ja, det va min hoj iaf, jag va bortrest och hade lånat ut den till en polare...

jo, jag hörde att han hade fått in stilen på bakhjulet med den, och han berättade om nåt med bakhjul och nån monster på marknadsvägen...

Hoppas inte han hånade mig för att jag inte kunnde/vågade haka på på bakslangen?

ojojoj, du skulle bara höra vad han sa :D ..

Nädå, han hade hoppats på att du skulle räjsa med han, men att du svängde av lite senare. Så lite besviken vart han nog.

HeHe jag svängde in på statiol och handlade snus.. hoppades lite på att han skulle svänga in han med faktiskt.
Det var därför jag körde om han så han tydligt skulle se.

hehe, du måste visa tydligare om han ska fatta, han har kraschat en gång för mycket och fattar inte så bra ;)

Är det du eller han som har moppen nu?
Vi kanske ska dra ut en sväng i veckan??

Nu e det jag som har moppen, kom hem från öland igår natt så jag hämtade upp den så fort jag kom hem :)

Jag e med på en sväng om jag e ledig.. Nån speciell dag ??

Nja jag har semester hela denna veckan också.

Imorrn ska jag dock gå på Gröna Lund....tydligen :crash
Men annrs e det fritt fram så länge vädret bjuder till

Lartes skrev:
Nja jag har semester hela denna veckan också.

Imorrn ska jag dock gå på Gröna Lund....tydligen :crash
Men annrs e det fritt fram så länge vädret bjuder till

Ni får fan vänta på att ut å gaaaaza tills jag kommer tillbaka, jag vill ju också!!

Och hmm, inte bakslanga på marknadsvägen, för det första så är det grymma hjulspår i vägen på väg från statoil->täby c. Och så bor ju stackars jag där och behöver inte att folk kommer och klagar över att "ni mc-åkande huliganer" när jag står och låser upp eller servar hojjen :(

(fast jag vet iofs att jag inte är en ängel heller, det har väl hänt att man har kört lite väl energiskt för nära hemmet också...)

gpf skrev:
Ni får fan vänta på att ut å gaaaaza tills jag kommer tillbaka, jag vill ju också!!

Och hmm, inte bakslanga på marknadsvägen, för det första så är det grymma hjulspår i vägen på väg från statoil->täby c. Och så bor ju stackars jag där och behöver inte att folk kommer och klagar över att "ni mc-åkande huliganer" när jag står och låser upp eller servar hojjen :(

(fast jag vet iofs att jag inte är en ängel heller, det har väl hänt att man har kört lite väl energiskt för nära hemmet också...)

Dom behöver inte alls vänta... Din hoj kan ju iaf följa med! :D

/Lucky9 med tillgång till gpf's hoj... :D

EBS skrev:
Vad är det för fel på din best?

Ehm.. En envis förkylning. Hon är hos doktorn för observation och ska väl få lite medicin så hon blir bra.

Men så länge gpf inte e i landet så (ut)nyttjar jag hans lilla gumma. :D

/Lucky9

Ska ni ut någe på onsdag kväll och smiska så hänger jag gärna på om det går för sig :)

Lucky9 skrev:
Dom behöver inte alls vänta... Din hoj kan ju iaf följa med! :D

/Lucky9 med tillgång till gpf's hoj... :D

Du vet att gumman gillar att köras HÅRT, KURVIGT och FORT.!?

gör henne inte besviken...

eller.. gör det förresten, då kanske hon inser hur bra hon har det hos mig och aldrig lämnar mig för någon annan! :tummenupp

Jag e alltid på. Bara att vi säger en dag så tutar jag när jag kommer förbi.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT