Gul Shoei stulen i Östersund

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Gul BIEFFE stulen i Östersund

Polaren blev av med sin Gula Bieffe utanför Telia i Östersund, håll utkik!

Hjälmen har lite ovanlig färgsättning, hittade tyvärr ingen bättre bild. Det finns ett speciellt kännetecken på hjälmen som gör den lätt att känna igen för ägaren. Om ni ser ett moppefucko med en Gul Bieffe, haffa honom och ring 070-3981739.

EDIT: Det är inte en Shoei utan en Bieffe...
 

Bifogat

  • helmut.jpg
    helmut.jpg
    12.1 KB · Visningar: 95
Last edited:
inte nog med att dom ska sno våra bilar o hojar, nu börjar dom sno våran skyddsutrustning!
VAFAN!!!!!!!! :mad:

:kulspruta
 
Jag håller koll i cyberspace, man vet aldrig om det dyker upp bilder någonstans.
 
Hej, det är jag som blivit bestulen på min hjälm :mad:

Vet dock inte om det är en Shoei, följde med bågen, förra ägaren har för sig att det är en Bieffe. Själv har jag inte ens tänkt på det. Tyckte bara att den passade ihop bra med min kycklinggula GSXR 1100.

Den som visar sig med den hjälmen kommer att få ont....med eller utan hjälm
 
Självklart ska jag hålla utkik, det kryllar ju av fjortismoppefuckon här.
 
Fan vad tråkigt :(
Hoppas den kommer tillbaka!!

Här där jag bor kan man inte lämna något av värde ens i 2 minuter innan det är borta. Ganska smidigt ändå tex när man bytt olja, bara att ställa den gamla oljan i den nya flaskan utanför garaget och avvakta en stund tills den blir stulen :hihi
 
Jag har span....som sagt fuckon finns det i mängder
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top