Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supermoto skrev:Alltså att det faktist klagas på det i år menar du?
Fi fanfarmerlip skrev:Nope, det klagas inte, det var startförbud om vi inte fixade gul bakgrund.
Förra året var det valfritt.
Det stod väl gul bakgrund i reglemenet förra året också bara att de inte brydde sig?..farmerlip skrev:Nope, det klagas inte, det var startförbud om vi inte fixade gul bakgrund.
Förra året var det valfritt.
mr_rockster skrev:Det stod väl gul bakgrund i reglemenet förra året också bara att de inte brydde sig?..
Någon som vet hur det gick med ljudmätningen? Vet ju att en del fick sina bågar mätta men vet inte om det blev något mer sedan?
- Johan
mr_rockster skrev:Okej!.. Hörde att t.ex Bodingh:s båge skulle mätas, den gick ju inte tyst direkt...
Vad är vitsen med att mäta om de ändå får köra?. Då måste det väl vara bättre att INTE mäta och skylla på att db mätaren inte funkade eller ngt? Nu är det ju istället "-Jo, vi vet att det lät för högt men vi sket i det..."..
Bra arr annars ..
-Johan
Jag har alltid med mig min "db-killer" eller "buttplugg" eller vad man nu väljer att kalla det så det alltid kan lösa sig OM de har synpunkter på min ljudnivå...jb skrev:Jag vet inte varför. Men de gjorde ju iaf vad de kunde.
Bullernivåkrav finns av en anledning. På många ställen där jag kört har de fått klagomål på ljudet. Och vill man kunna arrangera något likn igen så är det inte kul att ha något som har klagat på buller.
Jag kommer alltid ha med min min orginaldämpare från och med nu.
Vi andra tyckar att DU ALLTID låter för mycketmr_rockster skrev:Jag har alltid med mig min "db-killer" eller "buttplugg" eller vad man nu väljer att kalla det så det alltid kan lösa sig OM de har synpunkter på min ljudnivå...
Supermoto skrev:Fi fan
Jag som tänkt testa med gult på svart. Samma kombination fast inverterat. Tänkte ingen skulle märka men då kanske det är dumt att chansa.....
Bra du sa till bonnläpp![]()
Sa han som fegade ur och inte körde i helgen...Supermoto skrev:Vi andra tyckar att DU ALLTID låter för mycket![]()
![]()
Jag har ju precis börjat nästan-gå (utan hjälpmedel) igen för fankenmr_rockster skrev:Sa han som fegade ur och inte körde i helgen...![]()
Efter helgens tävling i Sommen kommer här ett par förtydliganden. En tävling som för övrigt höll toppklass på alla sätt!!
Martin Holm kommer även i fortsättningen att acceptera att skyddet över främre drevet är i plast, d.v.s. vad som är orginal på dom flesta hojar idag.
Mr. Holm vill även påminna om att endast gul botten med svarta siffror accepteras på nummerplåten.
Det reglemente som idag finns på vår hemsida är inte längre aktuellt och kommer därför att ändras eller tas bort.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |