Guitar hero!^^

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Hur har jag klarat mig så länge utan detta underbara spel? Vart totalt fast och förälskad från första låten. Take it of med Donnas.. Hell yeah säger jag bara liksom!!:yoparty
Någon som har testat den nya trådlösa gitarren? Någon som har köpt Guitar hero II?
Slänger in en annan fråga här också. Fest ikväll och köra bil tidigt imorgon. Goda drinkar och drycker utan alkohol? Funderar på Alkoholfri Carlsberg öl.. Bu eller bä?

Har båda ettan och tvåan. Har den med sladd.

Vilken svårighetsgrad kör du på? :hihi

Vi hade Game Night™ efter ett månadsmöte på jobbet för några veckor sedan där vi battlade i Sing Star och Guitar Hero II bland annat. :) Inom en vecka hade två personer köpt på sig en PSII bara för att kunna spela Guitar Hero. En tredje hade meckat ihop nån PSII-USB-mojäng och kört nån variant av GH på PC:n :). Sjukt beroendeframkallande!

Har skaffat GH2 tillsammans med ett par kompisar, jag fixar allt på medium men blir assrejpad på hard. :gråta

Så det här är ett bra spel alltså? Tycker den där plastgitarren ser ut som en leksak för 5-åringar, så jag skulle skämmas om jag blev sedd med den.

Kanske skulle testa det ändå?

Så det här är ett bra spel alltså? Tycker den där plastgitarren ser ut som en leksak för 5-åringar, så jag skulle skämmas om jag blev sedd med den.

Gitarren är lite flimsy, men ratta upp stereon och kör lite poser samtidigt så glömmer man det. :yoparty

Ganska konstigt spel det där Guitar Hero. Jag är helt omusikalisk, tondöv och fullständigt ointresserad av att spela gitarr. Ändå tycker jag att det är svinkul att spela Guitar Hero. Beroendeframkallande som sagt.

förmodligen bland de bästa spel som gjorts..... men jag suger älgpung på det men det gör det samma när man e full å spelar multiplayer mot en polare som e lika kass!!:yoparty

nu väntar jag på någon form av uppgradering till ps3! /A_o_D

Ungefär så tyckte jag också när brosan förklarade för mig. En vecka senare kom han hem med spelet och en gitarr. Två dagar senare var jag också tvungen att köpa en.
Bara att köpa! Grymt kul!:yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...