Guidon dior??

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Inga trackningar om stavningen plez :D

Det jag menar e inomhustävlingen som går i Bercy, brukar inte den vara typ nu/snart å visas Live på Eurosport ??

Någon som vet?

/Heda *läste inte franska i skolan*
 
Psst!! Guidon d'Or :D

Sökte på google oxå fick fram det HÄR

/Spöket som inte heller kan franska... :3freak
 
http://www.guidondor.com/

De har redan kört Guidon d'Or (som hölls i Paris Bercy) för i år. Eurosport visar inte längre det evenemanget, trots mina påtryckningar :) Det finns en fransk satellit-kanal som gör det däremot och för förra året har jag på gång ett par filmer. Samma leverantör ska försöka skaka fram även årets upplaga. Allt kommer på samma server där jag har från 2000 och 2002 (dec 2001 flyttades till jan 2002).
 
Det kan du phethaja, jag hade 5a i stavning, syns inte det :D

Då ska du höra när jag uttalar det lajv:) Shit va världsvan jag låter :Bugar

Mattias skrev:
Hahah, Vicken JÄvla Staaavning!!!
 
Tom Byron skrev:
Det kan du phethaja, jag hade 5a i stavning, syns inte det :D

Då ska du höra när jag uttalar det lajv:) Shit va världsvan jag låter :Bugar

[Giddon Dåår] Guidon d'Or e inte parfym för i helvete... Blanda inte ihop sånt trams med värsta motardrejset, hehe...

Coolt men i vanliga fall består själva spänningen bara i vilket förnamn vinnaren kommer att ha. Boris eller Stephan... Boris Chambon säger för övrigt att av alla rejs så gillar han just Guidon d´Or bäst av nån anledning. Banan e lite som Chrilles förra hall men med förare som hellre dödar sin morsa än inte kommer först i mål.

Guld Styret betyder det för övrigt vilket också är vad trofén är...

Daniel
(Vars franska e betydligt sämre än vad den borde vara vid det här laget)
 
Ang, Parfymen så menade jag "Dior".....

Apropå ingenting, vem försvarar Husas färger i VM/EM i år? Du om någon borde ha lite koll, på Husasidan står det ju bara om -03

ypvs skrev:
[Giddon Dåår] Guidon d'Or e inte parfym för i helvete... Blanda inte ihop sånt trams med värsta motardrejset, hehe...

Coolt men i vanliga fall består själva spänningen bara i vilket förnamn vinnaren kommer att ha. Boris eller Stephan... Boris Chambon säger för övrigt att av alla rejs så gillar han just Guidon d´Or bäst av nån anledning. Banan e lite som Chrilles förra hall men med förare som hellre dödar sin morsa än inte kommer först i mål.

Guld Styret betyder det för övrigt vilket också är vad trofén är...

Daniel
(Vars franska e betydligt sämre än vad den borde vara vid det här laget)
 
Tom Byron skrev:
Ang, Parfymen så menade jag "Dior".....

Apropå ingenting, vem försvarar Husas färger i VM/EM i år? Du om någon borde ha lite koll, på Husasidan står det ju bara om -03

Tja, jag vet inte exakt för de håller tyst till allt e 100% så inte nån kommer och bjuder över osv.
Men:
Christophe Bertrand åker på riktigt fett kontrakt i år i EM och VM så vitt jag förstått.
Jens Hainbach lär fortsätta åka under Husabergflagg.
Fiorentino hoppar över till Husaberg men förmodligen blir det bara för EM. Han hämtade sina hojar samtidigt som min hos importören för övrigt.
Tyvärr så blev Iddon snatchad av KTM tror jag så han åker ej i år. Djävligt lovande kille som åkte superpole i VM i november 19 år gammal.

Om nån vecka så kommer jag att veta säkert vilka som åker vad.

Nu är det dags för första träniningspasset med nya hojen. Jag Sara och två till ska lägga ett tungt 4-timmars pass bakom oss. 10% asfalt 90% ren cross. Regndäck.
Väder:
12 grader, sol och fågelsång...

Vad har du för väder Heda? :7peta

Daniel...
 
ypvs skrev:
Tyvärr så blev Iddon snatchad av KTM tror jag så han åker ej i år. Djävligt lovande kille som åkte superpole i VM i november 19 år gammal.

Enligt Supermoto Magazine så firade Iddon sin 19-års dag med att signa med Husky för S2 VM.

Så här står det:
'....with the news that he has signed to race for the Factory Husqvarna Squad in the 2004 S2 World Championships. The deal gives young Iddon the chance to shine aboard a 'Works' SM450R prepared through the massive German Zupin outfit. It also means that a pair of Zupin 630 Seel Reps (and an extra SM450R) will be made available for British Championship rounds....'
 
Guldkillen :tummenupp


En fråga bara, när jag klickade på länken som kom i "supermoto mailinglistan" då gick det inte att spara....det sade tjoff så var det klart å filen hette någe .linkdrl eller så..... dvs den tog inte hem någe, den här filen som finns här börjar den ju tanka på riktigt........

Me not it-guru :3freak
 
Hm, e det min dator som e muppig eller va e på G ?? :D

Ungefär 4:30 in i rejset så dyker Alizée upp i ett par musikvideos...... sedan blir det lite Briana Banks :tuttar :tungan :tungan

TomK har du kollat på det här själv så du vet vad du lägger ut :va :banana :banana

Kanske e virus i min dator oxå :hihi
 
Heda, du har porrsurfat för mycket och fått virus i maskinen :7peta :D Använd inte IE t.ex., utan kör med något stabilt verktyg som Mozilla Firebird...
 
eeeh, crap

Jag öppnade filen med både mediaplayer å winDVD det blev lika ju :va

Ska minsann prova i annan dator när jag kommer hem :hihi

TomK skrev:
Heda, du har porrsurfat för mycket och fått virus i maskinen :7peta :D Använd inte IE t.ex., utan kör med något stabilt verktyg som Mozilla Firebird...
 
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar jatta kuuuuuuuuuuuul
synd med jean m bayle bare enda två rykare og så får man fram hjul slipp :mad: :mad:
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top