Guds straff

Haha, rätt åt henne och hoppas att hon får spetälska på samma gång :mad: Mer irriterande kärring får man leta efter. Och den där jävla Schulman, hon är ju mer blåst än sin karl och det borde egentligen vara omöjligt.
Nu vet jag att man absolut inte får säga så, men jag hoppas att hela bunten drabbas av någon biverkning av det hela så de inte kan yngla av sig. Världen är full av idioter men det är ju tragiskt när de största lyckas slå sina påsar ihop.

Edit/ har du den där avataren för att du tycker att du är lik Ben Affleck eller :va

Jag föddes snygg. Det är en förbannelse! :näsblod

Nu är jag varken ghey eller tycker att Ben Affleck är snygg förvisso... Men det känns som att du anstränger dig på bilden att likna honom, eller är det bara ett sammanträffande?
Nog med svammel, död åt Schulman/Skipper-patrasket! :kulspruta

Jaha. Vilka är dessa människor och borde jag bry mig?

Asså. Anna Skipper som skall vara en sån renlevnadsmänniska...
Är man sådär skrynklig när man är 40 så tänker jag fan inte börja äta nyttigt. SMittkoppor får man tydligen också.

Hon är bara 40 bast och ser HEMSK ut.

Skipper är bantnings-führer i TV, talar om för folk att slänga ut micron eftersom den genom svartkonst förgiftar all mat. Skafferiet skall tömmas helt för att ge plats åt tibetanska brytbönor som har lagrats i fänkålsavkok, och motionen skall bestå av afrikansk rytm-gymnastik. Hon är lite lönnfet själv.

Schulman vet jag inte så mycket om, men hennes dude är rätt hatat av alla över 20.

Det är frivilligt att bry sig. Vi som bryr oss gottar oss! :) Ach, du schönen Schadenfreude!

Skipper är bantnings-führer i TV, talar om för folk att slänga ut micron eftersom den genom svartkonst förgiftar all mat. Skafferiet skall tömmas helt för att ge plats åt tibetanska brytbönor som har lagrats i fänkålsavkok, och motionen skall bestå av afrikansk rytm-gymnastik. Hon är lite lönnfet själv.

Schulman vet jag inte så mycket om, men hennes dude är rätt hatat av alla över 20.

Det är frivilligt att bry sig. Vi som bryr oss gottar oss! :) Ach, du schönen Schadenfreude!
Bra sammanfattning. Speciellt det om micron. Dessutom är lightläsk farligare än arsenik och om man inte trycker i sig en drink som ger en kväljningar på morgonen så försöker man inte.

Ju fler kväljningar, ju bättre resultat!

Som snövit sa när hon var kåt och kom hem, SevenUP!

Patetiskt att intelligenta människor ska hamna i fällan att kommentera och diskutera hypade nobodies för att pressen ska överleva.

Last edited:
dom har nog varit lite intima:D

"- Jag har sovit i samma lakan som Alex och han har inte fått det. Och skulle Anna ha tagit på min rygg? Men är det så så är det väl så."

har ni inga youtube klipp med dom?

Last edited:
Nu är jag varken ghey eller tycker att Ben Affleck är snygg förvisso... Men det känns som att du anstränger dig på bilden att likna honom, eller är det bara ett sammanträffande?
Nog med svammel, död åt Schulman/Skipper-patrasket! :kulspruta

Jag är inte gay men tillstårt nog att Ben Affleck är rätt snygg.
Å andra sidan ser jag lika stor likhet mellan honom och Kurre som mellan Kurre och Micke Dubois så det känns som en diskussion om ingenting nästan. :)

Du är väl en av få på sporthoj som har träffat mig inkl sambo så du om någon borde ju känna dig lugn. ;)

Men då måste vi få se en bild på henne åtminstone, hon kanske är skitful och då bevisar det ju ingenting :näsblod

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti