Gudrun gör bort sig...

Hon gör ju bort sig så fort hon visar sig eller öppnar truten. Äckliga snusk-kärringar som hon borde inte få ha med politik att göra :mad:

Hon är ett praktexempel på populism. Det finns få människor som jag inte tål så mycket som henne.

Att ingen har skjutit den människan än är fan helt otroligt.

Gudrun må vara korkad, men den som skrivit artikeln kan ju aldrig ha sett ett par rejäla silikonlökar om den påstår att Madonnas bröst är "gigantiska" :huvet

jag tycker att Gudruns parti Fi visade att man kan inte ha bara fruntimmer i toppen. Dom håller ju inte sams, hon faller lite på eget grepp.

gigantisk bild av madonnas bröst. inte att madonna har gigantiska bröst.

I bildtexten står det:
"Perssons huvud mellan Madonnas gigantiska bröst."

Därefter står det i texten:
"Det var roligt, särskilt som Perssons grånande huvud före stämman såg ut att begravas mellan popstjärnan Madonnas gigantiska bröst på storbildsskärmen bakom honom."

...och jag håller också med om att "dem" inte ens är i närheten av gigantiska. Dem syns ju knappt då bilden är så överexponerad. :S

Ja, det är väl det bästa som kunde hända :)
Att den där Rejv-Gudrun fick bli partiledare, hon är ju sämst.
Nu kommer dom aldrig kunna vinna valet :öl

Bäst av allt är att hon åker runt och mässar bland företagen om hur de ska bli vinstrika och effektiva med en 50-50 blandning av snoppar och snippor.

Sedan visar det sig att hon är någon form av ledare för ett "parti" som har en stadgeparagraf som säger att styrelsen inte får ha mindre än 75% kvinnor i toppen...

Lysande!! :arsele :huvet

Bäst av allt är att hon åker runt och mässar bland företagen om hur de ska bli vinstrika och effektiva med en 50-50 blandning av snoppar och snippor.

Sedan visar det sig att hon är någon form av ledare för ett "parti" som har en stadgeparagraf som säger att styrelsen inte får ha mindre än 75% kvinnor i toppen...

Men vilken man vill frivilligt vara med i Fi :va

Tyckte det var rätt bra när hon med en aktie i HM stod på årsstämman och deklarerade till Stefan Persson att "Det finns anledning att resa frågan om jämställdhet utifrån en diskussion om lönsamhet..."

Tja... om 11,5 miljarder i vinst är ett lönsamhetsproblem så... ok...
Det var tydligen knäpptyst i salen efter det inlägget :)

Sen kan man ju också notera att HM är ett av de privata företag som har ojämförligt störst andel kvinnliga chefer, har för mig att dom snittar på 60% eller ngt sånt.

Hon är inte bara korkad, hon kan ju inte ens läsa på först...
/Danne

<edit>appropå läsa på, det borde jag åsså göra, missade att det var just den artikeln... :huvet </edit>

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...