Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biturbo skrev:Borde vara olagligt att se ut sådär...
Fick du alltid vara bänkvärmare och bollkalle?Markus skrev:Klockren, den där skulle man ha och visa för alla brats som skaffar hockey (eftersom de är för unga för att förstå hur traumatiserande ett hockey kan vara).
. Kan man ta på en "hockey"? 

morlock skrev:Fick du alltid vara bänkvärmare och bollkalle?![]()
Btw, "En hockey/Ett hockey". Kan man ta på en "hockey"?
![]()
Varför då?? killen har ju en snygg frissaBiturbo skrev:Borde vara olagligt att se ut sådär...
Ok, då vet jagMarkus skrev:Jag gick in och kollade på din profil och såg att du precis missade den värsta hockeyvågen så du är förlåten eftersom du inte vet hur det var. 1987-1988 havererade hockeyanvändandet totalt och inflationen var total.
Men du betalar skatt till "kollektivet" va?Markus skrev:Beträffande bänkvärmare och bollkalle:
Kollektivism är inget för mig så jag deltar inte i lagsporter.![]()

-PLASTMISSIL- skrev:Varför då?? killen har ju en snygg frissa![]()

sandstream skrev:Ber ni snällt så ska jag lägga upp en ytterst pinsam bild på mig själv (snälla!).

Dom var ju skitsnygga,såna vill jag haBiturbo skrev:Jaja, inte det.. Jag tänkte på att han hade jeansshorts.. Hur 80 är inte det?

sandstream skrev:Ber ni snällt så ska jag lägga upp en ytterst pinsam bild på mig själv (snälla!).
)sandstream skrev:Mycket ska man se innan håret trillar av
Vi som bar en äkta hockey på 80-talet skäms som djur men dagens ungdom fattar inte hur larviga de ser ut
Ber ni snällt så ska jag lägga upp en ytterst pinsam bild på mig själv (snälla!).
sandstream skrev:Mycket ska man se innan håret trillar av
Vi som bar en äkta hockey på 80-talet skäms som djur men dagens ungdom fattar inte hur larviga de ser ut
Ber ni snällt så ska jag lägga upp en ytterst pinsam bild på mig själv (snälla!).
Lartes skrev:Nej, bespara oss det.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg