Gud vad fiiiiiiiiint!

Det låter bra det :crash

Glöm nu inte att rösta på om jag ska bli hårig eller inte till sommaren..

Kongo skrev:
Här ska jag husera mycket!!!

Förhoppningsvis ska vi det allihopa. Tror att det kan bli en riktigt bra grej när vi väl plockar fram våra raketer. Bara att slänga in ett inlägg om att "Jag drar ut och åker ikväll, anslut vid X kl 18". Helt suveränt ju!

Då får vi vänta på Kongo, så han hinner tanka ;)

Sorry Kongo, jag var fel-informerad vid det tillfället.... :(

Affe_R1 skrev:
Då får vi vänta på Kongo, så han hinner tanka ;)

Sorry Kongo, jag var fel-informerad vid det tillfället.... :(

Ha,ha...Kommer i håg det där, Vi var väl runt 8-9 åkare som skulle ut.. Jag var tvungen att såsa i lite soppa och svängde av vid Statoil vid B&W.. ALLA andra med Hovis i spetsen drog i väg ändå.....
Man kände sig som en populär kille...

Jagade som fan ända till märsta men gav sedan upp eftersom jag inte visste vilken väg ni tagit...

He,he , det är gammalt nu så ni äro alla förlåtna! :bow

Penguin skrev:
<------ vilken bra information du har här Bongo!

Hehe.. Är ju inte bara snyggast i depå'n, tävlar även inom vackraste penisen, Har lite titlar:Mr PENIS -00,01,02, skottska öppna "MR Lochness" 2 år i rad samt "veckans klubba" i Aktuell Rapport otaliga gånger! :crash

Kongo skrev:
Hehe.. Är ju inte bara snyggast i depå'n, tävlar även inom vackraste penisen, Har lite titlar:Mr PENIS -00,01,02, skottska öppna "MR Lochness" 2 år i rad samt "veckans klubba" i Aktuell Rapport otaliga gånger! :crash

Vad har du druckit ikväll då? :D

Jag tror att han har kelat med flikkan och fått en massa beröm. Då blir han så där stor i truten..... :D

Penguin skrev:
Jag tror att han har kelat med flikkan och fått en massa beröm. Då blir han så där stor i truten..... :D

Penguin, det är inte flickor som är domare i
...Mr PENIS -00,01,02, skottska öppna "MR Lochness" 2 år i rad...

Jag tror bestämt att Kongo kom ut ur den berömda garderoben med det inlägget. Och det med dunder och brak! Gratulerar till titlarna. ;)

Edit: En ;) för säkerhets skull

Last edited:
Sphyrna skrev:
Penguin, det är inte flickor som är domare i

Jag tror bestämt att Kongo kom ut ur den berömda garderoben med det inlägget. Och det med dunder och brak! Gratulerar till titlarna. ;)

Edit: En ;) för säkerhets skull

*Host *...Säger mannen med det lila depåstödet... :rolleyes:

:D :D :D
Vissa har STORA problem, andra har små......

Back