Gud är nära nu... GT4

Då är vi 3... Men det har blivit försenat och uppskjutet en 4e gång ganska nyligen.

Förra året såg jag fram emot GT4:an grymt. Tyvärr har mitt intresse svalnat betydligt när det blivit så försenat. Vi får se om jag köper det alls nu sist och slutligen... :)

morlock skrev:
Filmklipp från Nürburgring finns att skåda härifrån. (21Mb .wmv)

Verkar vara en enorm fartkänsla i spelet :skrämd duktigt säker förare också för den delen!

:yoparty
Jag vet inte hur mycket som har ändrats, men GT4 Prolouge var som GT3, lite snyggare och lite lättare att tappa fästet men annars ganska likadant... :( Fast de e ju klart, man måste tanka i GT4 också :P

Hursomhelst så ser man fram emot spelet! Köpte en PS2 enkomt för GT3/4 ;>

OlleR skrev:
Jag vet inte hur mycket som har ändrats, men GT4 Prolouge var som GT3, lite snyggare och lite lättare att tappa fästet men annars ganska likadant... :( Fast de e ju klart, man måste tanka i GT4 också :P

Hursomhelst så ser man fram emot spelet! Köpte en PS2 enkomt för GT3/4 ;>
Jag ser inte det som något negativt iom att GT3 är ett grymt bra spel, dvs fysiken, upplägget och det audiovisuella. Däremot var det på tok för få banor vilket det inte verkar råda brist på i GT4. :) , sen kan spelet inte blir speciellt mycket snyggare utan att byta platform. Längtas redan nu till Gt5 på PS3 :tungan

Är filmklippet från riktiga "ringen"...isåfall kan man ju memorera sig banan så man kan den när jag ska ner dit i sommar :yoparty

EDIT: Nice fartkänsla...med tanke på tiden man har på sig så verkar det ju som om det är hela banan :)

Last edited:
Pinky skrev:
Är filmklippet från riktiga "ringen"...isåfall kan man ju memorera sig banan så man kan den när jag ska ner dit i sommar :yoparty

EDIT: Nice fartkänsla...med tanke på tiden man har på sig så verkar det ju som om det är hela banan :)

Jo, det är den riktiga "ringen", så nära du kan komma till verkligheten.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D