Gudöbroleden

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Haha, skulle bara vilja veta vem jag blev omblåst av på Gudöbroleden idag? (i bil ja :(..)
Såg att det var en svart hoj, mer än så hann man inte se kan jag säga ;)

Det lär ju ha varit **********.

Edit: men vafan?! **********, menade jag.

Edit 2: nähä?

Hårn1 skrev:
2249329 vilken tid? va hojjen gul

Nej, hojen va svart med guldaktiga delar ner mot däcken (fälgar/bromsskivor :S).. Funderade på om det var GR ett tag, men såg inte ut som det.. Det var väl vid 13.30 tiden..

Det lär ju ha varit **********.

Edit: men vafan?! **********, menade jag.

Edit 2: nähä?

Haha, nu ska vi inte va såna :$

£m£li£ skrev:
2249343 Nej, hojen va svart med guldaktiga delar ner mot däcken (fälgar/bromsskivor :S).. Funderade på om det var GR ett tag, men såg inte ut som det.. Det var väl vid 13.30 tiden..

Ja, med den eminenta beskrivningen på både bågen och din bil, samt tidpunkt, så kan det ju inte vara mer än ett par tusen som känner sig träffade.

Ja, vem var det nu då? Kliv fram! Vem har guldaktiga bromskivor?! Eller kanske t.o.m. guldiga däck?!?! Va?!

Zee skrev:
2249400 Ja, med den eminenta beskrivningen på både bågen och din bil, samt tidpunkt, så kan det ju inte vara mer än ett par tusen som känner sig träffade.

Ja, vem var det nu då? Kliv fram! Vem har guldaktiga bromskivor?! Eller kanske t.o.m. guldiga däck?!?! Va?!

Haha 8-) Eftersom det inte blåser förbi svarta hojjar på Gudöbroleden 13.30 varje dag så antar jag att personen ifråga ganska lätt känner igen sig ändå.. Tror iof inte att jag får svar, men skulle va lite småskoj. Dessutom lär knappast min bil spela någon roll eftersom han knappast lägger märke till de bilar han kör om.. Eller?

£m£li£ skrev:
2249407 Haha 8-) Eftersom det inte blåser förbi svarta hojjar på Gudöbroleden 13.30 varje dag så antar jag att personen ifråga ganska lätt känner igen sig ändå.. Tror iof inte att jag får svar, men skulle va lite småskoj. Dessutom lär knappast min bil spela någon roll eftersom han knappast lägger märke till de bilar han kör om.. Eller?

Njae... Hade du fönsterrutan nervevad och djup urringning på dig vid tillfället?

Zee skrev:
2249416 Njae... Hade du fönsterrutan nervevad och djup urringning på dig vid tillfället?

Haha, han skulle inte ha sett det om det var så ändå så :P

£m£li£ skrev:
2249424 Haha, han skulle inte ha sett det om det var så ändå så :P

Nåja, så länge dom är fasta så spelar det ingen roll.

Fürstenhoff skrev:
2249426 ...........sorry!! :rodnar

Kanske, men, men, men det var på väg att bli regn...........

/Fürstenhoff.

Ps! Vad jag vet så har den "svarte" flytt Sverige för mellan Europa i år för att sedan åka till Australien & USA!! :7peta

Hmm, den som var ute och åkte i fredags? *-) ;P (vet att jag ger mig ut på hal is, men smällen får man ta efteråt :P)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back