Gubbtråden

Skiter i vad det står i prästbetyget, jag har varit sjuk i 25 år och dom räknas INTE:mad:

Började dricka kaffe vid 6 års ålder vilket ackumulerat mången vuxenpoäng vid detta laget. Enbart detta torde betyda att jag snarast bör infinna mej framför pärleporten och proklamera ett liv fritt från synd, (nåja).

Har också märkt att hastigheten vid tangentbordet inte bara stagnerat, utan regregerat kraftigt. Den ökande graden av näshår vill jag närmast likställa med aggressiv celldelning. Jo, nog är man gubbe alltid...

För gubbigheten finns ingen bot, men hjälpmedel att hålla den i schack. Jag utökar ständigt behandlingen med MC-åka, Supande och stundom knullande. Tycks fungera! :)

Min plan att hålla mig ung med oskulder har sprukigt (jag är faktiskt 300 år men har lyckats stannat åldrandet fram tills nu då det har tagit en ofattbar fart) då Jag bara får ligga skåp numer. Man kanske får laborera med frireligiösa honor...

Fyllde 40 på midsommarafton:fyllisar :fyllisar :fyllisar :crash :öl :öl :öl :sjuk .
Ångest som fan men det är ju nästan gratis att försäkra ju, nått för er som går igenom puberteten att längta efter:tummenupp

Ångest som fan men det är ju nästan gratis att försäkra ju, nått för er som går igenom puberteten att längta efter:tummenupp
Men när vi är lika gamla som farbror så kanske VV/NTF/EU har lyckats förbjuda mc-körning. :(

Upp till kamp! :mad:

/Emil, som hittade sitt första gråa hårstrå för snart tio år sedan.

Hehe ni gubbar, om ni nu mot förmodan har belönats så ni slipper flinten men dock får gråa hår, varför färger ni inte skiten?

TEo, låter som du skall stretcha lite innan din kropp förfaller

Snacka om att vara gammal.

Hur gammal e inte jag då :confused:

- har en Audi A6 och en Toyota Corolla
- bor i hus strax utanför stan
- har en dotter som fyller 20 i år och som för övrigt börjar göra saker som jag nu ångrar att jag inte gjort
- tycket att allt var bättre förr
- har 2 dvärgpudlar
- har varit gift i 20 år (MED SAMMA KÄRRING)
- har HAFT 2 guldvingar

:( :3freak :dummer :gråta :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy :jisses :eek: :sjuk :stop :skrämd

har de börjat med Internet i gravarna nuförtiden:va

Jag hade njurar som en 80åring redan när jag fyllde 30:yoparty
(o inte faaaaaan har dom blivit yngre nu:rolleyes: )

Jag kör en orginal snik 940 med glädje (=riktigt GAMMAL gubbe)

.../Yoshi

Hehe ni gubbar, om ni nu mot förmodan har belönats så ni slipper flinten men dock får gråa hår, varför färger ni inte skiten?
Åne, sånt tjaffs kan man inte hålla på med. Då ser ju folk inte hur levvla gammal man är:mad: Och sen är steget inte långt därifrån till holleywoodsmile, facelift, lovehandleremoval, osv, osv.

TEo, låter som du skall stretcha lite innan din kropp förfaller
Det är skadigt att stretjchija ju. Tänk dig en actionmangubbe som legat i solen en månad. Vad tror du händer när du bryter ut ena benet åt sidan? Det lossnar som en kycklingvinge...

Man blir till det man gör sig.

Jag kommer aldrig att bli gammal =)

Va fan? Jag är 40 + moms , och jag vet fortfarande inte vad jag ska bli när jag blir stor....:arsele

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025