Gubbsjukan, bevisad att den finns...

• Thread starter Thread starter Gabor
  • Start date Start date
Det är najs med killar som tycker dom ser bra ut, men man behöver inte vara högfärdig för att man är medveten om det...
Det är nämligen inte så attraktivt.

Få se nu... jag är 180cm Hyfsat stora händer (vad det nu ska vara bra för?) kan lätt fixa ett tät skäggstubb och en snabb tunga...hm då är det bara att raka håret så passar jag in i mallen:pannkyss :D[/QUOTE]

Stora händer är betryggande på ngt sätt, säger jag som är petit.
Vad ska du med en snabb tunga till:va
Så mao så är det dags att flytta närmare storstan?
Du kan ha kvar din frisyr, så länge du passar i den :tungan

Händerna är ju en klassiker. Trodde det var lika självklart som det med arbetsbyxor i tjejtråden.

Få se nu... jag är 180cm Hyfsat stora händer (vad det nu ska vara bra för?) kan lätt fixa ett tät skäggstubb och en snabb tunga...hm då är det bara att raka håret så passar jag in i mallen:pannkyss :D

Du kan ha kvar din frisyr, så länge du passar i den :tungan[/QUOTE]

Höga klackar femenin med mjuk hud som är 27 bast(perfekt enligt statestiken för mig) och vill känna sig trygg:) Då är det bara att flytta till vindsvåningen på söder så är saken biff:)

nej då.:D know your enemies, du vet.

hade du inte varit så otroligt höger, så hade jag tyckt att du va en kanon kille

p.s Mycke cred för att du våga näcka i gnuggistråden:yoparty :yoparty

Va fan, såg du dom? Tror dom hamnade på allmän beskådan i gallerierna eller garaget :3freak Fick bannor av mod för det också. :rodnar

Säger ju att man aldrig ska diskutera politik eg. Man har sina grundvärderingar. Men att bli utmålad som nasse och rasse för det där med brottsstatistiken tycker jag är löjligt. Mina egna barn kommer ju klassas som tredje generationens invandrare. Klart jag är rasse liksom.

Skitsamma. Du är säkert en bra kille du med.

Höga klackar femenin med mjuk hud som är 27 bast(perfekt enligt statestiken för mig) och vill känna sig trygg:) Då är det bara att flytta till vindsvåningen på söder så är saken biff:)

Nu får ni fixa citeringen. J-a datamarodörer :mad:

Du kan ha kvar din frisyr, så länge du passar i den :tungan

Höga klackar femenin med mjuk hud som är 27 bast(perfekt enligt statestiken för mig) och vill känna sig trygg:) Då är det bara att flytta till vindsvåningen på söder så är saken biff:)[/QUOTE]

Kan knappt bärga mig :kär

En man ska vara manlig, grov, händig och ha vett nog att hålla käft när jag pratar. ;) ;) ;) :tummenupp

Åldern säger väl ingenting om människan egentligen, det är en siffra helt enkelt. Det är en stor åldersskillnad mellan min man och mig men det är absolut ingenting jag går och funderar på. Hade för övrigt inte en aning om hur gammal han var när jag träffade honom. Det funkar bra ändå... :tummenupp

[/QUOTE]

slicka igen kärlekskuverten naturligtvis:tungan

En man ska vara manlig, grov, händig och ha vett nog att hålla käft när jag pratar. ;) ;) ;) :tummenupp

Åldern säger väl ingenting om människan egentligen, det är en siffra helt enkelt. Det är en stor åldersskillnad mellan min man och mig men det är absolut ingenting jag går och funderar på. Hade för övrigt inte en aning om hur gammal han var när jag träffade honom. Det funkar bra ändå... :tummenupp

Har inte du redan en Gabor?:D

Last edited:
[/QUOTE]Jo det har jag. Å han HAR vett att hålla käft när jag pratar.... ;) ;) :D :yoparty[/QUOTE]

Hur kul är det att ha en toffel egentligen?

Jag har några år kvar att fullända mig till din typ av Gabor så hav tålamod:D

Last edited:
Jo det har jag. Å han HAR vett att hålla käft när jag pratar.... ;) ;) :D :yoparty[/QUOTE]

Hur kul är det att ha en toffel egentligen?[/QUOTE]

Toffel? Sa ingenting om att han var toffel. Ömsesidig respekt kallas det för er oinvigda. Han håller käft när jag pratar och jag håller käft när han pratar. Väldigt enkelt men något som faktiskt många missar. De glömmer att ta sig tid att lyssna på sin partner. :tummenupp :pannkyss

Gabor är med andra ort stum vid det här laget eller? ..:va

Jag kommunicerar med min "vägvisare", män är så enkla okomplicerade varelser så det är inte så svårt :tungan

:D :D
Nä då det är ingen risk att han blir stum. Han hinner nog säga en hel del han också. Risken är väl dock större att han lider av skavsår i öronen vid det här laget. :D ;)

Last edited:
Jaha... raka PUCKAR.... jag som trott alla tjejer tjatar om att raka PUNGEN... där ser man hur fel det kan bli... jag skyller på att tjejer är usla på att kommunicera :huvet

Vill du bruden du träffar ska hålla sig vältrimmad så är det ju bara att även trimma sig själv. Porrpung och rakat bröst är ju soft!

Säger ju att man aldrig ska diskutera politik eg. Man har sina grundvärderingar. Men att bli utmålad som nasse och rasse för det där med brottsstatistiken tycker jag är löjligt. Mina egna barn kommer ju klassas som tredje generationens invandrare. Klart jag är rasse liksom.

Skitsamma. Du är säkert en bra kille du med.

Det är helt rätt! jag har lagt mig i en del politiska inlägg men det överlåter jag numer åt andra. ingen mening, man kan ju ändå inte ändra andras uppfattningar, även om man tycker att de "tycker fel".
Uppfattningar vilka tenderar att bli extremare på sh än IRL

Jo det har jag. Å han HAR vett att hålla käft när jag pratar.... ;) ;) :D :yoparty

TIG KVINNA. SKÖT om dina sysslor i hemmet istället för att tramsa på slöhoj.com. Jag kommer snart hem, då ska jag ha all uppmärksamhet från din sida. Så det så.

TIG KVINNA. SKÖT om dina sysslor i hemmet istället för att tramsa på slöhoj.com. Jag kommer snart hem, då ska jag ha all uppmärksamhet från din sida. Så det så.

Man började undra vem som var man i er relation :D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back