Hansens Motor
Micke
Kom igen nu alla gubbar(över 30 bast),hur många blir vi till nästa säsong?Nu har jag beställt min(Honda rs 125-07,lämnar japan efter årsskiftet).Det blev en ny(absolut standard)så kan ingen komma och snacka om fusk.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GrattisHansens Motor skrev:2578733Kom igen nu alla gubbar(över 30 bast),hur många blir vi till nästa säsong?Nu har jag beställt min(Honda rs 125-07,lämnar japan efter årsskiftet).Det blev en ny(absolut standard)så kan ingen komma och snacka om fusk.![]()
Ungarna,nej det blir för svårt,men gammelgubbarna javisst.LOTTAK skrev:2578788Grattisge ungarna en match nu till nästa säsong.
Det blir billigare att kapa halva din motorTeddy skrev:2578838Vad kostar den? Alltså tullad, skattad, levererad, och klar på plats hemma i garaget hos Svensson.
Hem till min dörr(trelleborg)inkl set up kit ca 90-95000,-Teddy skrev:2578838Vad kostar den? Alltså tullad, skattad, levererad, och klar på plats hemma i garaget hos Svensson.
Precis som jag misstänkte då. Fast billigast är att dra av tändhaten till den ena cylindernLOTTAK skrev:2578871Det blir billigare att kapa halva din motor![]()
Hansens Motor skrev:2578733Kom igen nu alla gubbar(över 30 bast),hur många blir vi till nästa säsong?Nu har jag beställt min(Honda rs 125-07,lämnar japan efter årsskiftet).Det blev en ny(absolut standard)så kan ingen komma och snacka om fusk.![]()
Hansens Motor skrev:2578733Kom igen nu alla gubbar(över 30 bast),hur många blir vi till nästa säsong?Nu har jag beställt min(Honda rs 125-07,lämnar japan efter årsskiftet).Det blev en ny(absolut standard)så kan ingen komma och snacka om fusk.![]()
bean305 skrev:2620967Jag kommer inte att vara över 30 bast (kommer vara i den ungdomliga åldern av 29 år nästa säsong) men jag är på att köra standard, köpte precis en standard hoj (airbox, men annars standard).
Torkel skrev:262103442 år, 194 cm, 88 kg. Tjänn min avgaaaas!!![]()
*host*Jo jag har ju köpt Jörgens Honda, siktar stenhårt på att inte bli sist...
Torkel skrev:262103442 år, 194 cm, 88 kg. Tjänn min avgaaaas!!![]()
*host*Jo jag har ju köpt Jörgens Honda, siktar stenhårt på att inte bli sist...
Jag måste på träningslägerHansens Motor skrev:2621402Vi avrundar till närmaste tiotal,då blir du 30 (minst).hur många blir vi nu?
Skall ni på träningsläger?
micke![]()
bean305 skrev:2621964Jag måste på träningsläger, om det så krävs nudlar istället för julskinka. Jag är klart sugen, tror Göran och Jacob också var sugna (hoppas jag inte säger för mycket nu).
bean305 skrev:2621964Jag måste på träningsläger, om det så krävs nudlar istället för julskinka. Jag är klart sugen, tror Göran och Jacob också var sugna (hoppas jag inte säger för mycket nu).
Hansens Motor skrev:2622029Jakob vet jag skall med till brno.vi skall åka tillsammans.
guzzo skrev:2629888Vilket datum blir det? Har funderat lite och kommer köra 125 nästa år jag oxåDu behöver köpa en topp av dig...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |