Jäkla dålig stil av väldigt många här. Det är så onödigt med sådana påhopp. Tycker ni han gör fel - visst, berätta det för honom. Men det kan man göra utan att kalla honom en massa dumma saker. Det är ju faktiskt också olagligt om man nu så strikt ska gå efter regler och lagar som politiker och dylikt kommit på.
Läst det ang. 25 kw också.
Jag är på jakt efter en suzuki tl 100 s, som ska stå på mej. Jag ska uppgradera mitt a1-kort till a så fort som möjligt, men har inga planer på att strypa hojen i fråga. Är jag också ett moppefucko då, trots att jag själv står för försäkringen. Den enda som skulle lida av att bli stoppad då är ju jag. Är det lika fel? Funderade bara kring det...
Läst det ang. 25 kw också.
Jag är på jakt efter en suzuki tl 100 s, som ska stå på mej. Jag ska uppgradera mitt a1-kort till a så fort som möjligt, men har inga planer på att strypa hojen i fråga. Är jag också ett moppefucko då, trots att jag själv står för försäkringen. Den enda som skulle lida av att bli stoppad då är ju jag. Är det lika fel? Funderade bara kring det...