Gubb j-v-l

Status
Ej öppen för fler svar.
Ever heard of flamebait :D

Men låt han hållas, jag är sååå nöjd över att min premie sjönk med 20 000 inför denna säsongen, kan dock tillägga att jag bara vurpat en gång med plasträsern, fler än jag kan räkna med offroaden...
Kan det vara så att man skäms för mycket att säga att man gick omkull med en blysläde och det är därför de inte får in det till försäkringsbolagen :rolleyes:

Någon som försöker provocera, personligen tycker jag att alla som åker glidare skulle få sin kråmade gräsklippare till hojar uppkörd i röven!. :D

Hightuned skrev:
Någon som försöker provocera, personligen tycker jag att alla som åker glidare skulle få sin kråmade gräsklippare till hojar uppkörd i röven!. :D
...o nu försöker du precis samma sak.
Bosse Banan är en på Bike.se välkänd sporthojåkarhäcklare.
/u

Eh låt dem häckla o hacka!

Ja låt dem häckla o hacka,kanske är det en snubbe som fått för lite uppmärksamhet o måste kläcka ur sig en sån rabalja till text om plast racers.
Det är likadan på jobb me en snubbe som iförsig mest på skoj hackar på ens plast racket men vad fasen bryr man sig.Det är trots allt en själv som gjort det valet o springa o betal fina försäkringspremier o det är väl min ensak oxå om jag vill göra det....det är ju ens eget val o intresse om man vill ha plast racer,ja jag skulle nog inte kunna tänka mig ens o köpa en glidare om jag så hade gott om pengar.Nä racers o offroadare sen kan de ta sina puttrande fiskebåtar o glida omkring.
O gubben på jobb skaffa hoj kort när han var kring 37 år,precis blivit särbo,sålt huset osv.....ordna glidare o kort efter nytt ragg (kan det varit k*k förlängare må tro? he he.....iallafall nu är hojen såld o hus köpt IGEN med ny kärring.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back