GTR (bil spel)

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Är det någon som kan hjälpa mig att få detta spel att funka utan CD?

mvh
Medin

Medin skrev:
Är det någon som kan hjälpa mig att få detta spel att funka utan CD?

mvh
Medin
Det är rätt komplicerat, du måste rycka ut alla cd/dvd rom du har osså massor mer, tyvärr vet jag ej hela proceduren

R1 Uffe skrev:
Det är rätt komplicerat, du måste rycka ut alla cd/dvd rom du har osså massor mer, tyvärr vet jag ej hela proceduren

Jag kom på hur man gjorde, behövde inte rycka cd osv, löste sig ändå :tummenupp

Medin skrev:
Jag kom på hur man gjorde, behövde inte rycka cd osv, löste sig ändå :tummenupp

Men räkna med att den där härliga mjukvaran totalt trasar sönder din datorkonfiguration vad gäller CD- och HDD-enheter.

StarForce i sig är också rätt bra på den saken. Vetefasen om jag kommer att köpa några fler spel med StarForce. Det är snudd på att det då blir knäckt version bara för att vägra stödja skiten! Man skall inte behöva installera program som ställer till en röra i burken för att kunna köra mjukvara man köpt och betalt för.

ft skrev:
Men räkna med att den där härliga mjukvaran totalt trasar sönder din datorkonfiguration vad gäller CD- och HDD-enheter.

StarForce i sig är också rätt bra på den saken. Vetefasen om jag kommer att köpa några fler spel med StarForce. Det är snudd på att det då blir knäckt version bara för att vägra stödja skiten! Man skall inte behöva installera program som ställer till en röra i burken för att kunna köra mjukvara man köpt och betalt för.
Vad har du för GTR spel ????????

JAg har då inte märkt av något, installerade spelaet som vanligt bara sen är det bara tuta & köra.

Nyfiken är jag vad du menar ????????

Funkar bra för mig med. Med originalskiva givetvis.

Gå in och kolla vilka drivers som går med t ex Feurio. En jäkla massa StarForce i listan. StarForce är in och mipplar runt i hur datorn pratar med lagringsenheterna för att göra det svårt att gå runt.

Fått problem med både CD-brännare (ASUS) och en av mina HDD av och till tack vare SF. Företaget bakom SF har också erkänt att det kan ställa till problem i vissa konfigurationer så det är inte nys.

Får se när första stämningen kommer...

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...