Gsxr750 96-99

wolf_1

Ät gör man endå dör man.
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Gsxr 750 -96
Kan nån med en gsxr750 med insprut (tror det gäller modelerna 98 till 99) berätta för mig hur displejen i mätarhuset under varvräknaren beter sig vid upp start, vad det står om det står nått eller om bara temperaturen börjar visas direkt eller hur den nu gör, berätta gärna för mig.

Nån kanske också vet vad han menar med "CHEC" som det står åt mig iställer för temperaturen i mätarhuset.

Tjenare. Jag har en 750 ifrån 98 med insprutningsmotorn. Om vattentempen är under 20c när jag startar den (eller nått sånt) så står det "----" i displayen. När den sedan kommer upp i typ 25c eller var den undre gränsen nu går, så börjar den visa graderna. Har jag den i garaget så visas alltid tempen direkt alltså, och står den ute så tar det en liten stund...

Vet att det står i manualen vad CHEC innebär men har tyvärr inte den tillgänglig just nu, men kan kika när jag kommer hem senare idag om du vill :)

Chec innebär att något är fel, dödaren avslagen, växel i med stödet nere eller nåt annat, du bör ha en "dealer mode" plugg nånstans i röven som du kan kortsluta o få upp en felkod som säger vart felet ligger.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt