gsxr750 1998 98Hk?

I mitt regbevis står det 72 kw. Tyskimport från början. Tvivlar inte ett dugg på att hojjen kan leva upp till 135 motorkusar.

//P

Står samma sak i mitt regbevis.. Mother fucker jävla skit ska man va tvungen att engagera sig i sånt här skit oxå, som man inte hade nog med problem.

Om det är nån som vet hur man tar bort strypningen på en gsxr750 -98 o berättar det för mig så blir jag glad.

Last edited:
Robban W skrev:
Står samma sak i mitt regbevis.. Mother fucker jävla skit ska man va tvungen att engagera sig i sånt här skit oxå, som man inte hade nog med problem.

Vad? Gör det nåt vad det står i papperen? Kör istället.

Robban W skrev:

Om det är nån som vet hur man tar bort strypningen på en gsxr750 -98 o berättar det för mig så blir jag glad.

Din hoj är förmodligen strypt, och det inget att göra åt.
Såvida du inte vill byta till ett par "ostrypta" kammaxlar och större förgasare.
Tuff skit för dig allså.

Äsch då :rolleyes: Jag vet två stycken i bekantskapskretsen som bara har 34 shetlandsponnys (enligt VV) i sina maskiner men lik förbannat gasar ifrån mig på 257,an & Bogesund :huvet

Robban W skrev:

Finns iaf en tråd vid styrboxen som är brun (om ja inte minns fel) som ska vara avklippt för att få full effekt! :fakta

Detta har diskuterats i en annan tråd: SÖK! :arsele

Föresten: hittade tråden åt dig... :tummenupp http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=10373&highlight=gix

har nån en susning om vad hur många extra hästar ett Arrow helsystem gör?

på en 96:a...

Det er en ledning du må kutte samt at du må frese ur i innsuget. Det er 4 "løse" innsug som du må ta ut og frese opp til full størrelse.
Tar ca 1 time.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...