GSXR1100R vs valmers

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R mobbar valmers fett
valmers inte längre ler brett
Nu ska du och jag duellera
Ber du om det ska du få mera

GSXR1100R är en gammal gam
Försöker fånga en ung dam
Glöm det med hårfäste i nacken
Knäna når inte ens ner till backen
 
Valmers utmanar med verbala pungsparkar
Fantasin flödar när han sina piller knarkar
Rehabiliterar nu sin sargade kropp
Funderar nog på att ge mig en propp
Till våren skall han åter upp i sadeln
Så är det med den blåblodiga adeln
Trots smärta och plågor
Valmers hjärta står i lågor
Frisyrgele i bigpack
Mera piller & snicksnack
 
Last edited:
valmers skrev:
Du ska dö. Plågsamt.

Du kan låsa in Hagster hos gubben med den lilla hunden som bor i 3:an! Då kommer han att gå en FRUKTANSVÄRD död till mötes! Har träffat gubben totalt 5 minuter på alla år jag bott där och jag tar omvägar när jag ser honom ute med jycken :skrämd
 
chrilleus skrev:
Skall Ni bilda en sån däringa rap-orkester måntro? Låter som värsta Petter texterna! :o
Rap orkester? vadå va menar du, :öl & Rap *Barrrrp*
 
Inte rätt personer tror jag...
img3f78817a3611d.jpg
 

Bifogat

  • elias_2.gif
    elias_2.gif
    10.2 KB · Visningar: 4,532
Valmers: What's up biaaaaatch!!!! Come on then! Where's the answer? BRING IT OOOOOON!!!

(Läs: Kom igen nu - håna för faan!)
 
Jag tror inte att gubbarna har fattat det här riktigt, de måste skymfa och häda varandra hela tiden, inte bara nån lam vers i början av tråden och sen inget mer. Kom igen nu era SOPOR!!! Annars måste jag kanske börja med lite falsk ryktesspriding.
 
OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag tror inte att gubbarna har fattat det här riktigt, de måste skymfa och häda varandra hela tiden, inte bara nån lam vers i början av tråden och sen inget mer. Kom igen nu era SOPOR!!! Annars måste jag kanske börja med lite falsk ryktesspriding.
Jag tror att Valmers gick på pumpen redan efter min första dräpare, att sedan Haggan kommer in och vrider runt kniven blev för mycket för den gode Valmers, kolla om Waldorf är inloggad på Lunar :D
 
GSXR1100R är gammal och bitter
Där han ensam i Åkarp sitter
Han vill så gärna som valmers vara
I de unga :rolleyes: och vackras skara
Men loppet är kört för Micke
Alla tjejer bara snäser "ICKE!"
Han nu sorgen försöker döva
På trimmad hoj, med spett i röva
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top