GSXR1100R lista på rutinerade säkra förare

GSXR1100R skrev:
Gör som Madicken, lägg upp en runda själv som alla får köra med på, du är ju trafiklärare till yrket och det passar ju bra om man vill leda en trupp på ett säkert sätt.

:pannkyss
Om nu MBGirl är trafiklärare till yrket, borde hon då inte passa alldeles utmärkt till er runda där du söker "rutinerade och trafiksäkra förare"??? :confused:

Dangerous Dave skrev:
Om nu MBGirl är trafiklärare till yrket, borde hon då inte passa alldeles utmärkt till er runda där du söker "rutinerade och trafiksäkra förare"??? :confused:

Ursäkta mig...
Rutinerad.... blir man om man är trafiklärare på bil?
Säker blir man om man är trafiklärare till bil...

Att man sen inte har körkort till hoj.. har inget med saken att göra... :confused:

AleX skrev:
Ursäkta mig...
Rutinerad.... blir man om man är trafiklärare på bil?
Säker blir man om man är trafiklärare till bil...

Att man sen inte har körkort till hoj.. har inget med saken att göra... :confused:

Jäpp, men som tur är har hon en rutinerad handledare som vill köra med henne :D

Dangerous Dave skrev:
Har du missat budskapet. Det handlar inte om vem som är säker och rutinerad utan vem GSXR1100R tycker är säker och rutinerad. Det e ju hans lista.
Sedan har det ju nämnts innan att mercabruttan har inge A-kort.....

Mr K skrev:
Har du missat budskapet. Det handlar inte om vem som är säker och rutinerad utan vem GSXR1100R tycker är säker och rutinerad. Det e ju hans lista.
Sedan har det ju nämnts innan att mercabruttan har inge A-kort.....

Men jag har hoj och kör hoj och har även snart kortet i handen.
Men även om jag har kortet i handen säger inte jag att jag är någon erfaren
mc-förare för det är man inte när man nyss tagit kort för ett nytt fordon.
I trafiken är jag däremot erfaren men fordonet kommer behövas tämjas nårra år...
vilket jag ser fram emot. Få känna spänningen att lära sig ett nytt fordon kan man inte få igen.
Och den kicken har jag sett fram emot ända sen man började tröttna på bilkörningen.

Fö har jag aldrig sagt att jag är rutinerad mc-förare. Har bara pratat allmän om
vad jag tycker om listor osv...och det tycker jag man kan göra fast man inte
har kortet i handen. :rolleyes:

Sen har denna tråden spårat ut totalt och verkar handla mer om mig än gixxergubben :lol

Dangerous Dave skrev:
Aaha, så långt bak i tråden kollade jag inte.
Misstag nummer ETT av många här på forumet. Det är STORA risker för missförstånd och feltolkningar om man börjar kommentera saker i en tråd om man inte läser hela tråden innan.

Det är ju att komma mitt in i en diskussion och börja argumentera. Funkar ju inte.

Mr K skrev:
Misstag nummer ETT av många här på forumet. Det är STORA risker för missförstånd och feltolkningar om man börjar kommentera saker i en tråd om man inte läser hela tråden innan.

Det är ju att komma mitt in i en diskussion och börja argumentera. Funkar ju inte.

he he.. såna missförstånd har jag alrdig varit med om att det uppstått tidigare.. :rolleyes: *ironi*

-87

Ta bort mitt namn genast :mad:
, jag har bara haft körkort på mc sedan 1987.
Hur många ska köra avrostning iår???? Jag e på direkt.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra