gsxr1000 streetfighter....

jensa007

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Ort
xxx
Hoj
xxx
har ni sett en snyggare streetfighter????? enligt min smak så e den :yoparty

fan att man måste köpa hoj efter försäkringspremien...har nu en fj1100(orginal) efter min R1 streeetfighter, känns tungt men vad göra man-----antingen e man utan hoj eller en fj1100 med classikerförsäkr....eller inget alls...... :huvet :huvet

fick jag välja så skulle jag ha en R1 -04 och slita bort kåporna, ett fatbar, cykeldator och projektionsljus...............pc3 och slipon............fan nu måste jag vinna på lotto :rofl

jensa
 
Den va la ogay... Men enligt mitt förmenande finns där fan inte en endaste hoj som är snygg som striiitfajter. Okej, kanske några få. Men inte många.
 
Här har ni en som jag håller på att förvandla till en streetfighter en gammal Kawa från -73, hit in tills är jag nöjd med resultaten :yoparty
 

Bifogat

  • kawa_1.jpg
    kawa_1.jpg
    42.3 KB · Visningar: 202
  • kawa_2.jpg
    kawa_2.jpg
    43.4 KB · Visningar: 165
.

coooooooooooooooooooooooool!!!!!!!!!!!!!!

vill gärna se det färdiga resultatet!!!!!

:banana

jensa
 
Jag det lär väll komma om ett par veckor har lite pyssel kvar.......
Till nästa vår kommer det även sitta en liten stressfläkt på.. skulle ha kommit på till den här våren men det skulle nog bli för sent.......man är ju sugen som f..n på att ta ut den redan nu................ :rofl
 
jensa007 skrev:
har ni sett en snyggare streetfighter????? enligt min smak så e den :yoparty

fan att man måste köpa hoj efter försäkringspremien...har nu en fj1100(orginal) efter min R1 streeetfighter, känns tungt men vad göra man-----antingen e man utan hoj eller en fj1100 med classikerförsäkr....eller inget alls...... :huvet :huvet

fick jag välja så skulle jag ha en R1 -04 och slita bort kåporna, ett fatbar, cykeldator och projektionsljus...............pc3 och slipon............fan nu måste jag vinna på lotto :rofl

jensa
Framlyset och kåpan där ser ut att vara hämtad från Buell? Ser ganska bra ut tycker jag.
 
Out_Spinner skrev:
Framlyset och kåpan där ser ut att vara hämtad från Buell? Ser ganska bra ut tycker jag.

Långt ifrån en Buell hittade den på en Mc butik i K-holm som sålde dom till endurohojjar men jag tyckte det blev grymt bra på min pensioner... :yoparty :tuttar
 
Danne me Z1 skrev:
Långt ifrån en Buell hittade den på en Mc butik i K-holm som sålde dom till endurohojjar men jag tyckte det blev grymt bra på min pensioner... :yoparty :tuttar
Han syftade troligtvis på den första hojen.
Det e buell front på den. Snyggt som fan.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top