Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dominator-Rocks skrev:2365929Jag vill inte ha den cykeln efter honom han körde varvstopppet som en indikation på att det var dax å´växla !
PD skrev:2365941eh, och?
går det vrida ur en gsxr1000 för fullt på det sättet utan att få mer framhjulslyft än såmen den kanske var slutkörd efter varvstopps varvandet
![]()
Dominator-Rocks skrev:2365952Ja som jag skrev, jag vill inte köpa den hojen när han skall sälja den!
pga av att han använder varvstoppet som en växelindikator!
Vad är det som är oklart ?
Lucius skrev:2365956Är det jag eller ser det där ut som Jordbrorakan??
Kanske även Potatoes Nikita som startar av hojjarna (i vilket fall HON inte har en pung som de kan köra in i)?
nitros skrev:
sporTlovEr skrev:2366031Låt alla biltöntar se denna, varje fall de som tror de har en chans från stillastående, men är det bra trimmad bil och snabb roll-on högsta växeln då kan utgången bil en annan, fast det verkade vara en trött supra..standard kanske.
nitros skrev:2366021Det är Jordbrorakan!!!
Och det är lilla Tez som startade så inge pungkross där inte![]()
sporTlovEr skrev:2366031trött supra..standard kanske.
nitros skrev:2366041
Ang supran i filmen så sa han att det var ca 400 hk i bilen
driverinblack skrev:2366019inte fan är det så farligt och dra upp hojen till varvstoppet när man axxxa som ett svinden varvar ju inge mer när man når varvstoppet så vad är det och vara rädd för fan gasa tills det rasa sedan så sänker man skiten i ån
![]()
valium skrev:2366062Garanterat.....hört att dom är rätt "slöa" original.
mmmvisst
Ja har ingen pung!!!! MORR!!! Heter inte nikita heller, men modig e ja:DanL skrev:2365664Starter:n höll på att få en motorcykel i pungen!!![]()
![]()
nitros skrev:2366041Vi hade ett race veckan innan med en k6a mot en birka bil, kan säga att det var ruggigt jämt men hojen vann tillslut.
Ang supran i filmen så sa han att det var ca 400 hk i bilen, jag personligen tycker den borde gått bättre då.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |