Hej.
Någon som provat att montera pc3 på en GSXR1000 -01,
-02 och laddat ner mappen från Dynojets hemsida?
Kan man lita på mappen? märker ni någon effektskillnad?
Jag har Micron slipon + Kn.
Det snackas om något som skall tas bort åxå?
Tacksam för inlägg.
D@nne66
Någon som provat att montera pc3 på en GSXR1000 -01,
-02 och laddat ner mappen från Dynojets hemsida?
Kan man lita på mappen? märker ni någon effektskillnad?
Jag har Micron slipon + Kn.
Det snackas om något som skall tas bort åxå?
Tacksam för inlägg.
D@nne66