Har en gsxr 1000 03 som neutral-lampan lyser svagt när jag har växel i, men lägger jag i friläge så lyser den starkare som den ska göra. Spelar ingen roll vilken växel jag har i lyser svagt ändå. Slocknade vid 2 olika tillfällen när jag låg på motorvägen idag med högre växlar men började lysa svagt igen efter en stund.
Detta hände i onsdags när jag körde rätt länge i sthlms trafiken, fläkten jobbade nästan hela tiden.
Hojen går bra och allt funkar som det ska, bara störande att lampan aldrig släcks.
Provade att koppla bort Tre-moden, men problemet kvarstod.
Har ledblinkers och bytt relät till ett sådant relä som är lastoberoende, när jag blinkar lyser blinkerslampan svagt mellan varje blinkning, vet inte om detta har nåt med neutral-lampan att göra.
Vart ska jag börja felsöka?
Detta hände i onsdags när jag körde rätt länge i sthlms trafiken, fläkten jobbade nästan hela tiden.
Hojen går bra och allt funkar som det ska, bara störande att lampan aldrig släcks.
Provade att koppla bort Tre-moden, men problemet kvarstod.
Har ledblinkers och bytt relät till ett sådant relä som är lastoberoende, när jag blinkar lyser blinkerslampan svagt mellan varje blinkning, vet inte om detta har nåt med neutral-lampan att göra.
Vart ska jag börja felsöka?
Last edited: