smallsocks
Sporthojsnörd
gaylord skrev:2358824den andra! är det den som ligger på blocket, importerad 96:a, 4200 mil för 34K
precis, fast jag hitta den här på sporthoj dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gaylord skrev:2358824den andra! är det den som ligger på blocket, importerad 96:a, 4200 mil för 34K
smallsocks skrev:2358880precis, fast jag hitta den här på sporthoj dock.
gaylord skrev:2358901hade nog valt den röda! lättare att sälja sen om man vill + att den röda ha ju bara rullat hälften
Hur menar du med "inte snygg i färgerna"?smallsocks skrev:2358906Jo visserligen sant men den måste lackas om iallafall senare om man köper den för den va inte snygg i färgerna... men nå ja. den hade iofs gått mindre och 97a. ja. jag kommer väl titta på båda![]()
smallsocks skrev:2358906Jo visserligen sant men den måste lackas om iallafall senare om man köper den för den va inte snygg i färgerna... men nå ja. den hade iofs gått mindre och 97a. ja. jag kommer väl titta på båda![]()
Ben_Dover skrev:2358922Hur menar du med "inte snygg i färgerna"?
Är det ful färg eller tror du lacken är matt?
Jag har otroligt dålig kamera, så bli inte lurad av kvaliteten på bilderna...
Visst, cykeln är en -97:a, och använd, men så dålig är inte lacken
Då är jag medsmallsocks skrev:2358981ful färg, inte att lacken e matt eller nåtmen hojen schysst!
Ben_Dover skrev:2359013Då är jag med![]()
(Dock tycker jag det är en snyggare färg då de flesta gsxr är blå/vit, känns det som)
Jepp!!!smallsocks skrev:2359047blå vit är snyggt kanske vanligt också iofs... är det du som har 97an till salu?
-98enligt mitt tycke å smak så e ju den röda snyggast.
rätta mig om jag har fel men kom inte insprutningen -97?
eller kom den -98?
Ben_Dover skrev:2359447Jepp!!!
-98
gaylord skrev:2358937du får ju tänka på att hojarna har nåra år på nacken + att sporthojar e till för att användas och inte posöråkas med.
smallsocks skrev:2359461Oh fan, jag ska titta på 96an i e.f/kväll o om det inte blir nå köp eller så så lär jag ju titta på din
Hehe jag vet, jag menade inte att det var slitigt eller så, menade bara att röd var inge snyggt enligt mig. blå vit var snyggare. så jag menade. sorry om jag var luddig... skiter väl i om det är en liten skråma här o där. det brukar det vara![]()
gaylord skrev:2359492jo visst men kolla miltalen, utrustning, svensksåld??? pris osv, går du efter favoritfärgen om det står och väger mellan 2 likvärdiga hojar??? du får ju ändå tänka lite framåt! antar att du kommer att vilja sälja hojen igen eller hur, eller vänta till det dyker upp en hoj i dina favvofärger till bra pris samt överkomliga mil, den blåa du har på G nu kommer att bli svårsåld sen när det e dags för dig å sälja, antagligen så kommer du att få gå ner rätt ordentligt i pris, jag menar: import, skrapad, många mil på mätaren redan nu resten kan du ju tänka ut själv, jag hade köpt den röda och stått ut med färgen så länge. lycka till
smallsocks skrev:2358693jag lutar nästan åt en GSXR 750 nu men du kan ju övertala mig...
har faktiskt kollat lite på CBR 600F, ganska snygga men 600:a är det inte lite trist? 929rna e det 02or och uppåt eller? isf kan vi stryka dem, de va ganska dyra
![]()
smallsocks skrev:2358693jag lutar nästan åt en GSXR 750 nu men du kan ju övertala mig...
har faktiskt kollat lite på CBR 600F, ganska snygga men 600:a är det inte lite trist? 929rna e det 02or och uppåt eller? isf kan vi stryka dem, de va ganska dyra
![]()
Min är oxå import, om det nu skulle ha nån betydelse...???smallsocks skrev:2359501ligger en bra poäng men jag tittar inte på färgen som val... man måste ändå se hojarna live och provköra o sånt... man köper ju inte via ett foto... hm![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |