GSXR eller CBR "fireblade"

smallsocks

Sporthojsnörd
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Okej! Frestas att köpa ny hoj, en lite roligare hoj än VFR:en

det luter väl åt en Suzuki GSXR 750 eller 1000cc typ 90 något o uppåt eller Honda CBR RR 1000cc 93 o uppåt, något som har kanske några tips på bra årsmodeller eller någon annan hoj som är lika snygg och fin :)

o nej jag har inte råd med 06:a :mad:

smallsocks skrev:
2358639 Okej! Frestas att köpa ny hoj, en lite roligare hoj än VFR:en

det luter väl åt en Suzuki GSXR 750 eller 1000cc typ 90 något o uppåt eller Honda CBR RR 1000cc 93 o uppåt, något som har kanske några tips på bra årsmodeller eller någon annan hoj som är lika snygg och fin :)

o nej jag har inte råd med 06:a :mad:
929:an är ju fin.

KillerB skrev:
2358644 929:an är ju fin.

ball, ska söka lite då

edit: jävligt fina 929:orna men jag tänkte nog mest Som högst 40 000 pga taskig ekonomi =/ :)

30-40 papp något mittemellan där. GSXR 750 blåvita från 96 e ganska schysst

hittat GSXR 750 från 00 för 60 000 och en samma fast 98 för 45 000, ganska stor prisskillnad... ser dock i princip lika ut

go for GSXR 750 -96-98 eller? :)

Last edited:
The_FacultyGirl skrev:
2358688 klart du ska ha en CBR! :yoparty

Underbar hoj! Både 93:an (600) och 929 02:a. Så de där emellan lär vara lika goa :tummenupp

jag lutar nästan åt en GSXR 750 nu men du kan ju övertala mig...

har faktiskt kollat lite på CBR 600F, ganska snygga men 600:a är det inte lite trist? 929:orna e det 02or och uppåt eller? isf kan vi stryka dem, de va ganska dyra :)

Jag köpte mig en CBR 600RR, 04 igår och jag körde en 900 förut. Visst får man växla lite mer, men det är sanslöst skoj :D

hittat GSXR 750 från 00, fast 98 för 45 000, ser dock i princip lika ut

go for GSXR 750 -96-98 eller? :)[/QUOTE]

ser likadana ut:confused: är det du på avatarn så kanske du borde slipa till dina brillor lite

gaylord skrev:
2358723 hittat GSXR 750 från 00, fast 98 för 45 000, ser dock i princip lika ut

go for GSXR 750 -96-98 eller? :)

ser likadana ut:confused: är det du på avatarn så kanske du borde slipa till dina brillor lite[/QUOTE]

hehe jo klart det finns skillnader, nollnollan e ju lite cleanare o snyggare men jag sa i PRINCIP. besserwisser

xfader skrev:
2358731 Köp min!

jag betalar 6500/år för halvförsäkring på trygg-hansa (26 år, dyraste zonen)

Oh fan, vad ska du ha för den då?

Last edited:
hehe jo klart det finns skillnader, nollnollan e ju lite cleanare o snyggare men jag sa i PRINCIP. besserwisser

inte ens i närheten av princip

Köp en Fireblade! Du blir inte besviken. Lättkörda & m. bra klös. Vill du ha ännu mera drag så bara dreva ner den en kugg fram, och i m. ett dyno-jet kit.
Jag är själv inne på min fjärde Blade nu. Lika nöjd fortfarande.
:tummenupp

Biohazard skrev:
2358760 Köp en Fireblade! Du blir inte besviken. Lättkörda & m. bra klös. Vill du ha ännu mera drag så bara dreva ner den en kugg fram, och i m. ett dyno-jet kit.
Jag är själv inne på min fjärde Blade nu. Lika nöjd fortfarande.
:tummenupp

jag har själv varit het på blade men GSXR ser snyggare ut, tycker att 900:orna 93-98 modellerna (som är i min prisklass) ser så feta och kåpaktiga ut...

Ben_Dover skrev:
2358761 Köp min, köp min, köp min... :banana

35 000:- BVSA :tummenupp

http://www.blocket.se/vi/8979405.htm?ca=5_s

HEhe har faktiskt varit inne på den o tittat men den måste man ju lacka om iaf, ingen nice färg... annars ser den schysst ut, ja bjuder 30000 :tungan

Last edited:
Ben_Dover skrev:
2358761 Köp min, köp min, köp min... :banana

35 000:- BVSA :tummenupp

http://www.blocket.se/vi/8979405.htm?ca=5_s

den hade jag köpt direkt, mkt bra pris, slår inte trådskaparen till på den så ska han ingen hoj pungt

gaylord skrev:
2358787 den hade jag köpt direkt, mkt bra pris, slår inte trådskaparen till på den så ska han ingen hoj pungt

lacken är väl inte så akut lr, inget att oroa sig för, tycker att smallsocks borde ta en titt på den för det är en bra hoj till ett bra pris:tummenupp

Last edited:
stranglefoot skrev:
2358779 Klart du ska ha en gsxr! :tummenupp

Bra! uppmuntra mig nu innan man ångrar sig! men om det blir hoj blir det en GSXR 750, det luter åt det. nu ska man bara fixa detaljer som att sälja sin och fixa cash :P

gaylord skrev:
2358787 den hade jag köpt direkt, mkt bra pris, slår inte trådskaparen till på den så ska han ingen hoj pungt

lacken är väl inte så akut lr, inget att oroa sig för, tycker att smallsocks borde ta en titt på den för det är en bra hoj till ett bra pris:tummenupp

I know, ser den ju själv faktiskt men har faktiskt en annan här på sporthoj som har en 96:a som är fin också. Shit nu får jag press på mig! :)

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...