Vet att det här egentligen är fel sätt men det är lite brådis eller vad man nu ska kalla det.
En kompis körde iväg med skivbromslåset kvar på sin gsxr 1100 -89 och iochmed detta så pajade distansen till bakbromsoket.
Så min fråga är: Är det någon som har en distans till en 1100 -89 att sälja eller som vet någon som kan ha en???
(Ev. kunde -90's passa också)
Tack på förhand.
Redeye
En kompis körde iväg med skivbromslåset kvar på sin gsxr 1100 -89 och iochmed detta så pajade distansen till bakbromsoket.
Så min fråga är: Är det någon som har en distans till en 1100 -89 att sälja eller som vet någon som kan ha en???
(Ev. kunde -90's passa också)
Tack på förhand.
Redeye