Ruskigt vackar hoj. Vad har du pysslat med för grejer på den hojen?
Tackartackar! Jadu, har gjort ganska mycket med den hojen sedan jag köpte den -99. Hittade en lista jag skrev ihop för ett tag sedan, och det som sitter på nu är:
Egentillverkat grenrör, KKK K24 turboaggregat från Volvo S60R, modifierad GIK-intercooler, plenumkammare i aluminium, Malpassi bränsletrycksregulator, Wahlbro bränslepump, Suzuki Bandit 1200 cylinderrad uppborrad till 81 mm och Hayabusa smidda kolvar, ger 1195 cc, blocket uppfräst för att ge plats för de grövre foderna, MP-Racing prostreetportad topp, original kammar tajmade till 114/114 lobecenter, APE dragstänger och muttrar, Dyna2000 tändsystem med retardfunktion (backar tändningen 8 grader över 0,7 bar), Mikuni cv34

r modifierade för turbobruk, Bosch avlastningsventil, 3-tums avgasrör, JR luftfilter, Apexi AVC-R digital laddtrycksstyrning. Koppling försedd med kraftigare fjädrar från Motospeed. Dessa är även shimsade med 2 mm brickor. Biltema returoljepump.
Utväxling 16/42 istället för originalets 14/47. Fälgar och skivor från GSX-R 1100 -91, ombyggda kraschkåpor fram i glasfiber från MV Agusta F4, modifierad Honda RS250RR bakdel. Tonat kåpglas från Airblade Racing. Digitala instrument från Acewell. Långsving i rostfritt med + 5 cm längst fram, +15 cm längst bak. Bakstötdämpare och länkage från GSX-R 1000 -02. Tillbakaflyttade fotpinnar, egentillverkad bakram. Projektorlampor fram med 38 mm lins, diodbaklampa. Diodblinkers.
Har kanske glömt något, men detta kanske räcker för stunden?
