anderssonph
Ny medlem
tja alla skulle vilja ha lite hjälp med vad man ska kolla på en gsxr 750 om man ska köpa en sådan glömde skriva det är en -00 jag ska kolla på
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Använd sökfunktionen.... Finns 1000 trådar om detta...anderssonph skrev:2110565tja alla skulle vilja ha lite hjälp med vad man ska kolla på en gsxr 750 om man ska köpa en sådan fille

Ähh varför vara dryg mot en ny sh medlem? Varför ödsla tid på att skriva använd sökfunktionen istället för att ge ett litet enklet svar för att sedan upplysa att man kan använda sökfunktionen?Wagge skrev:2110603Använd sökfunktionen.... Finns 1000 trådar om detta...![]()
Inte min mening att vara dryg (däravSENSEI skrev:2110773Ähh varför vara dryg mot en ny sh medlem? Varför ödsla tid på att skriva använd sökfunktionen istället för att ge ett litet enklet svar för att sedan upplysa att man kan använda sökfunktionen?
) utan att upplysa om den ypperliga sökfunktionen. Wagge skrev:2111513Inte min mening att vara dryg (därav) utan att upplysa om den ypperliga sökfunktionen.
Vanligt fel på gsxr 750 är att den automatiska kamkedjesträckaren blir dålig, så det kan vara värt att kolla upp om den är bytt till en manuell.
För att läsa mer, sök på: kamkedjesträckare gsxr
Som jag har förstått så är det främst på modellerna 96-99, blev åtgärdat 00(eller 99).lorkan skrev:2111521Vanligt fel på alla GSXR 750, även 00 och nyare ?
00-03 är väl i stort samma hoj. Hur skulle svingen vara justerbar på en 04?SENSEI skrev:-03 kom den med lite uppdateringar för att 04 komma med ytterligare en ny förbättrad modell. Något kilo lättare, lite bättre klipp i motor, Justerbar sving bla.
Har för mig att du kan ändra infästingen i svingen...Bingo skrev:211169900-03 är väl i stort samma hoj. Hur skulle svingen vara justerbar på en 04?
Måste kolla upp det...Har kollat upp nu..SENSEI skrev:2116129Har för mig att du kan ändra infästingen i svingen...Måste kolla upp det...
ca 10 000 hel helMasterblaster skrev:2117229Det enda problemet är dej J.... försäkringen den är hur hög som helst![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |