Gsxr 750 eller zx10r

Status
Ej öppen för fler svar.

#kgc-folke#

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
z750 08
Vad tror ni!
Jag ska köpa en helt ny mc nu till våren, men jag har lite svårt att bestämma mig.
Jag är sugen både på en Gsxr 750 eller en zx10, vet ej vilken jag ska beställa.
Vad hade ni valt.

Christoffer

Hade jag suttit i din delikata situation hade jag köpt 750:in lätt, hade själv en 04:a och var otroligt nöjd med den, den perfekta kombinationen av smidighet och kraft.

/F

stoffidus skrev:
Vad tror ni!
Jag ska köpa en helt ny mc nu till våren, men jag har lite svårt att bestämma mig.
Vad hade ni valt.

Christoffer

Skulle inte du byta din kawa 636 -03:a mot en exakt likadan kawa 636 -03? :hihi

Igår...

Gixxern är snyggare är kawan.

Last edited:
stoffidus skrev:
Vad tror ni!
Vad hade ni valt.

Christoffer

Självklart skall Du köpa en KAWA hör av Dig till oss på Stibix så skall Du få ett kanonpris.

Mvh Björn

stoffidus skrev:
Vad tror ni!
Vad hade ni valt.

Christoffer

Provkör, kolla försäkringar och bilda dig en egen uppfattning, båda är bra hojar. Personligen tycker jag suzukin är snyggare.

Självklart skall du köpa en kawa! Kolla med Stibix så får du nog ett bra pris.

Björn J skrev:
Självklart skall Du köpa en KAWA hör av Dig till oss på Stibix så skall Du få ett kanonpris.

Mvh Björn

Varför skriver Du inte ut ditt kanonpris här så kan fler ta del av det? Om du nu är ute efter gratisreklam så tror jag du får mer uppmärksamhet med ett kanonpris än med ett löfte om ett kanonpris.

//Eric

DR-Zätare skrev:
Varför skriver Du inte ut ditt kanonpris här så kan fler ta del av det? Om du nu är ute efter gratisreklam så tror jag du får mer uppmärksamhet med ett kanonpris än med ett löfte om ett kanonpris.

//Eric

Enkelt svar på det är att vi inte får annonsera mer än riktpris för Kawasaki Sverige. Lite knasigt men så är uppläget. Och skriva priser här är en typ av annonsering.

Mvh Björn

Björn J skrev:
Enkelt svar på det är att vi inte får annonsera mer än riktpris för Kawasaki Sverige. Lite knasigt men så är uppläget. Och skriva priser här är en typ av annonsering.

Mvh Björn

Men om du PM:ar vederbörande och han i sin tur berättar för oss?

Björn J skrev:
Mvh Björn

Björn J skrev:

Mvh Björn

Märkligt resonemang även om jag förstår att Kawasaki Sverige bestämmer.
Om du säger det att ni har ett kanonpris varför inte tala om vad priset är eftersom flera är intresserade av det sk kanonpriset som du går ut offentligt med.

Menar du att Kawasaki Sverige inte vill att man redogör annat än riktpriset i annonseringen?

Last edited:
2ono skrev:
Märkligt resonemang även om jag förstår att Kawasaki Sverige bestämmer.
Om du säger det att ni har ett kanonpris varför inte tala om vad priset är eftersom flera är intresserade av kanonpriset som du går ut offentligt med det budskapet.

Menar du att Kawasaki Sverige inte vill att man redogör annat än riktpriset i annonseringen?

Helt riktigt! Skulle mycket gärna skriva vad vi vill ha men då trampar man andra handlare på tårna och det får man inte.

kawan rockar nog mest i detta fallet, den borde ju rimligtsvis vara bättre på allt om man jämför dom två, sen vilken man tycker är snyggast är en helt annan sak, personligen tycker jag gixxern ser ut som en eu-moped.

Valentinic skrev:
Har inte provkört någon av dom två, men får väl vara lite partisk och lägga min röst på Suzukin. Bara för att den är snyggare ! :D

Har du inte en R750?? :confused:

hmmm...jag börjar undra också? Vilken årsmodell är det du ska ha? Ny 04-05 eller helt ny 06:a? Då tycker jag kawan går fetbort...ser ju grotesk ut :3freak

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC