gsxr 750 cuts

David_lab322

David
Gick med
16 Jan 2005
Hoj
GSX750R/1100R
gsxr 750 cuts till 93:or och de kan även passa årsmodel 94 och 95 med. Kolla min profilbild. Det kommer flera cutsar av liknande model inom kort.

passar dom på 92orna också tro? isåfall är jag mycket intresserad om priset är rätt :)

David_lab322 skrev:
gsxr 750 cuts till 93:or och de kan även passa årsmodel 94 och 95 med. Kolla min profilbild. Det kommer flera cutsar av liknande model inom kort.
Kommer du över cuts till gsxr1100 -94 är jag intresserad

Suzuki-TSCC-749 skrev:
Vad har hänt??? Har du krympt? Så där liten som du ser ut på bilden är du ju inte i verkligheten.
Lät sonen testa lite idag, lika bra att han lär sig detta med gränsla en bäst.

Roughack skrev:
passar dom på 92orna också tro? isåfall är jag mycket intresserad om priset är rätt :)

Vet inte om det är samma fästen. gissar bara att de passar 94:or och 95:or pga det är vattenkylda och av samma ramtyp men jag kan ha fel. Tacksam för svar.

vattenkylningen kom dom med 92.
tycker din cykel är mycket lik min så jag tycker det borde passa

Roughack skrev:
vattenkylningen kom dom med 92.
tycker din cykel är mycket lik min så jag tycker det borde passa

Ok man lär sig varje dag :) Kan det finnas årmodel 92a och b då kanske. Bör ivf ha fler cutsar inom 14 dagar. Kan ta lite foton på fästen mm.

På 92an ser det ut så här. Åtminstone på min.
(kvaliduttan på bilderna är lite dålig, pga att jag saknar riktig kamera)
Den högra bilden är bönpallen.

Bifogat

• Bild 012.jpg
    Bild 012.jpg
    15.5 KB · Visningar: 62
  • Bild 013.jpg
    Bild 013.jpg
    18.3 KB · Visningar: 71
Last edited:
Suzuki-TSCC-749 skrev:
På 92an ser det ut så här. Åtminstone på min.
(kvaliduttan på bilderna är lite dålig, pga att jag saknar riktig kamera)
Den högra bilden är bönpallen.

Då ser det ut att vara edentiskt likt min :)

David_lab322 skrev:

Har precis likadan hoj som din och är intresserad men det beror på priset,om det är din annons som ligger på blocket så är det lite i överkant för mig just nu. :)

sätter man fast den som sadeln eller måste man böka med att få dit den?

De är olackade och det är samma snabbfäste som är på bönpallen. har lackt ut en annons på blocket på prov för att se efterfrågan. Jag tillverkar de själv.

Back