zuckan
efter solsken kommer det regn :P
tänkte kolla om någon vet vad det kan va för min kompis hoj. det är en gsxr 750-98 som är en streetfighter. han kör en del på slangen o så. problemet är att motorn stannar då o då. olika körsträckor mär den stoppar....när motorn har lagt av så lyser en röd lampa o det står FI i displayen. sen startar den igen efter lite nötande. det finns olja o vatten i den som det ska vara.
mvh martin
mvh martin