Jag har problem med min GSXR 750 -97. Hade in den på service på den lokala MC-verkstaden i vintras (köpte den precis på hösten körde väl bara två dagar eller nåt). Iaf hade in den på service för att få den överkollad, samt att få fuggarna ställda för att den gick allt för fett. Nåja, allt var frid och fröjd de sa att allt var okej. Motorn var provtryckt, ventiler kollad och servad då. De hade även kollat över förgasarna, var lite konstiga grejer såsom att munstyckerna var omkastade och konstigt ställt överhuvudtaget. Nåja nu när jag började köra på våren så var allt bra, men så fort den började bli varm så började den plöddra främst på låga varv, var in till verkstaden å de sa att de hade ställd den lite fetare och att de skulle ställa ner den när det blev varmare ute (de hade även sagt det när jag hämtade den). Nu i veckan när jag var å körde å den blev riktigt varm så plöddrade den som fan och till sist så slutade den gå på alla cyllar. Körde den till verkstaden och de kollade på den. Vad som hade hänt var att stiften var slut (helt svarta), de kikade över bränsleslangar och hittad en liten plastbit i ena slangen (såg ut att komma från ett bränslefilter). Ställde ner matningen och den gick som en klocka igen. Dock varade glädjen kort, idag när jag var och körde med den och den blev riktigt varm så var det samma story igen, började plöddra och sen så for nåt av stiften. körde den till verkstaden och lämnade den där, de skulle kika på den igen. Som tur är så lämnade de garanti på arbetet så jag behöver inte betala för arbetet nu, men jag vill ju vara ute å köra!!!! De prata idag om att försöka plocka i ett dynojetkit i den och börja på noll igen. De skall redan sitta ett kit i den enligt gamla ägaren men han visste inte vilket, de på verkstaden sa att det inte stod något varken på nålarna eller munstyckena. Nån som har några förslag vad det kan vara som strular?! Fan solen skiner ute och det är toppenväder å så sitter man här hemma!