Lotusomega
Fullt ös medvetslös!
- Gick med
- 23 Apr 2006
- Hoj
- GSXR 1100 Turbo -93 Gsxr 750 fighter -93, Katana 1100s , CRF250rx , Gsxr 1000 -02 Turbo GSXR 1000 -04
Hej alla fighter bröder! Har spanat på era byggen länge nu och tänkte nu presentera mitt eget bygge lite! Köpte Henne som fighter av en kille i Kristianstad så jag ska inte ta äran av hela bygget. Den var då kittad med annat styre,krona mm men med orginal kuts mm... Nu är planen = egentillverkad bakram med kåpa från cbr 1000 och turbokonvertering! Det är riktlinjerna.. resten får komma spontant under byggets gång!
Ps. Tänkte också passa på att dela ut en stjärna till Lasse på MC-Hörnan i södertälje! Grym kille! kan allt och fixar fram det mesta! grym koll på tillbehör till fighters mm.... Tack för all hjälp och feed back på mina tanke volter! Och tack till Kenta,Tobbe och Johan också!(Mc-hörnan)

Ps. Tänkte också passa på att dela ut en stjärna till Lasse på MC-Hörnan i södertälje! Grym kille! kan allt och fixar fram det mesta! grym koll på tillbehör till fighters mm.... Tack för all hjälp och feed back på mina tanke volter! Och tack till Kenta,Tobbe och Johan också!(Mc-hörnan)

Bifogat
Last edited: