Ett sånt jävla strul!
Har hållit på otaligt många timmar nu, funderat och funderat svurit skruvat provkört, svurit lite mera och funderat lite till om och om igen. Prövat olika "mappar".
Började häromdagen att kolla lite på soppaslangen, den såg lite platt ut när man fält ner tanken.
Så jag bytte den till en annan lite mjukare, det blev ingen skillnad. Så när jag skulle provköra nästa gång efter att ha fiplat lite till. Så gick slangen av, den höll inte för trycket.
Då tog jag en slang från tvättmaskin, den höll bra. Efter det så skulle jag åka till en snubbe som skulle hjälpa mig, då gick den riktigt skaplig när jag åkte till han.
Vi pratade lite om vad det kunde vara för nått som var fel, han tyckte att vi skulle ta bort pc:n, gjorde så och den gick skit igen.
Så på hemvägen köpte jag en riktig soppa slang, monterade dit den och pc:n då gick den skit igen!!!!
Så idag så tänkte jag att jag gör ett sista försök innan jag eldar upp mc helvetet!
Då satte jag dit slangen från tvättmaskin, provkörde efter det och den går som en dröm
Nu ska jag ut och pröva igen, får väl se vad som händer efter det...
Alla som har kommit med tips ska ha ett stort tack
Mvh Johan