Gsxr 750 -02 STULEN I MALMÖ

goffy

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
KTM Superduke 05
OBS UPPHITTAD Gsxr 750 -02 STULEN I MALMÖ

måndag den 31/5 blev min polares motorcykel stulen nere i malmö. Killen som stal mototcykeln är ca 175cm lång ca 55-60kg och ca 20-25 år gammal. Killen hade utländsk härkomst. Tacksam för svar och tips. . Rättare sakt så blev han bestulen på hojen när han visade upp den för en "köppare" han frågade om han fick provköra den och då sa han att han ville ha id kort och pengar i näven men då hoppade han på hojen och drog i väg med den bara....

OBS SINGEL KUTSEN SOM ÄR PÅ HOJEN NU ÄR OCKSÅ SILVRIG NU.

BILD LITE LÄNGRE NER PÅ SIDAN =)

Last edited:
Hej
Är ganska säker på att jag såg hojen i fråga idag mitt i Malmö. Var på väg hem från jobbet vid 5tiden och blev lite halvt prejad av en silver gsxr utanför Hansacompaniet. Kan inte finnas så många med den färgkombinationen misstänker jag.

Den som körde hade svart hjälm med svart visir och grå munkjacka/tröja (tror jag).Hade iaf inget skinnställ på sig.

6143772651.jpg

skicka ett pm till wonderwizard:tummenupp

Hoppade på och drog iväg?
förstår inte din vän måste väl åtminstone ha hållt i nycklarna?
En kille på 60 kg och 175 cm kan ju flesta klå, fast var han väpnad så är de inte mkt man kan göra

Helt sjukt att man inte ens kan lita på någon längre
inte konstigt de finns så många rasister och folk som ser argt på invandrare när dom gör på detta viset, idioter borde seriöst få nackskott

Några kännetecken på hojen så man kan vara 100% säker på att de e din väns och ringa polisen i förväg(ifall den står parkerad) ?

Fy fan vilket jävla as. Hoppas ni får tag i honom o hojen kommer tillbaka, även om det är föga troligt.

Shit alltså!!!!!

Vad fan e det som händer i Sverige. Folk har verkligen tappat respekten för oss som mc-kollektiv

Tack för hjälpen med bilden =) det har antagligen varigt den... angåend tjänetäcken så tror jag att det är den enda med den färgsättningen. föresten så är tanken lite mörkare (silver) en kåpperna.

Jag blir lite förvirrad, är det hojen på bilden det gäller, med de dekalerna?

Reg.nr?

tycker vi kommit bort från ämnet nu.. ett kännetecken är att det inte sitter några airtubes monterade på den mellan toppkåpan och ramen.

Är detta en seriös tråd? För fan, back to topic nu.
Kan man få reg.nr på hojen? Och svar på frågan: Är det den på bilden? Den är ju lite speciell med dekalerna isåfall.
Den stals i Malmö, och TS bor i Skåne, "hemma", bilden lades in av någon i Stockholm?

Ska vi ha en chans att hitta hojen så får ni vara lite seriösa nu:arsele

Är detta en seriös tråd? För fan, back to topic nu.
Kan man få reg.nr på hojen? Och svar på frågan: Är det den på bilden? Den är ju lite speciell med dekalerna isåfall.
Den stals i Malmö, och TS bor i Skåne, "hemma", bilden lades in av någon i Stockholm?

Ska vi ha en chans att hitta hojen så får ni vara lite seriösa nu:arsele

Ja, det är hojen på bilden. Han hjälpte bara TS att lägga in bilden. Tidigare fanns den endast i en blocketannons.

Ja det är hojen på bilden jag är bara en glad amatör vid datan så kunde inte lägga upp bilden så M|cke hjälpte mig med det bara. regnumret är XMB 571 men antagligen sitter inte den på hojen idag =( men kåperna talar för sig själv antagligen enda i sverige som ser ut så. där sitter ett kortat kolfiber blås på hojen så låter ganska extremt ;)

ser jag den här, så hakar jag på...
o skulle hojen hittas, så meddela gärna detta här i tråden.

o för övrigt, så tar jag bort alla oseriösa inlägg i tråden som inte har med stölden att göra

PMa gärna ditt nummer. Jag kommer att köra hoj i Malmö större delen av morgondagen..trots det pissiga vädret. Han kanske håller sig inne då tyvärr men kan vara värt ett försök.

Är 100% på att det är din hoj som har blivit hittad idag.

Körde in en grabb på vårt bygge och hade snuten efter sig, han runda bygget och åkte ner i diket, gjorde en framåt volt och hoppade upp igen och spran iväg.

Nycklarna satt kvar i hojen, tror att det var 3 nycklar som satt i, hojen såg ut och vara i bra skick, förutom när han voltade ner i diket, så sprack fram kåpan.

Har bilder, ska se om jag kan lägg upp dom.

Afan, fan vad gott hoppas han slog sig som fan :yoparty ordna gärna lite bilder hade varigt grymt bra =)
Är 100% på att det är din hoj som har blivit hittad idag.

Körde in en grabb på vårt bygge och hade snuten efter sig, han runda bygget och åkte ner i diket, gjorde en framåt volt och hoppade upp igen och spran iväg.

Nycklarna satt kvar i hojen, tror att det var 3 nycklar som satt i, hojen såg ut och vara i bra skick, förutom när han voltade ner i diket, så sprack fram kåpan.

Har bilder, ska se om jag kan lägg upp dom.

föresten fick dom inte tag på killen då??
Afan, fan vad gott hoppas han slog sig som fan :yoparty ordna gärna lite bilder hade varigt grymt bra =)

Last edited:
Han verka groggy när han sprang, gick lite sick sack, men han kasta av sig hjälmen och sprang iväg, civilpolisen var tätt efter. Det verkar som om han kom undan, dom försökte spåra honom med hund, men dom verka inte ha hittat honom.

Ordnar bilderna imorgon, har bilderna på jobbetelefonen.

Okej tackar för infon polisen har ej hört av sig en men det äv väl inget ovanligt....
Han verka groggy när han sprang, gick lite sick sack, men han kasta av sig hjälmen och sprang iväg, civilpolisen var tätt efter. Det verkar som om han kom undan, dom försökte spåra honom med hund, men dom verka inte ha hittat honom.

Ordnar bilderna imorgon, har bilderna på jobbetelefonen.

Tjena

Hojen ligger kvar i diket på bygget ( vi fick inte flytta den).

Ring polisen så kan de ge er uppgifter om var den finns och vem ni ska kontakta när ni ska hämta den.

Mvh

Victor Jacobsson

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!