Gsxr 600 k1 special?

Dan08

Veritas vos liberati
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
Ingen förtillfället
Hallå alla..

Jag undrar över om detta är nog speciell modell av gsxr eller om det är typ som en "corona" edition?

Tacksam över den som vet

Bifogat

• GetAttachment.jpg
    GetAttachment.jpg
    58.5 KB · Visningar: 161
Jag undrar för att det finns en som säljes av en god vän till mig som jag är lite intresserad av...

600mil har den gått och har köpte den ny. det är en 03:a.

Har sett den själv och allt är juh fortfarande flefritt, dock vetj ag inte om det är dags för en service snart, visst var 03:an sista modellen av k1:an?

Jag undrar för att det finns en som säljes av en god vän till mig som jag är lite intresserad av...

600mil har den gått och har köpte den ny. det är en 03:a.

Har sett den själv och allt är juh fortfarande flefritt, dock vetj ag inte om det är dags för en service snart, visst var 03:an sista modellen av k1:an?

eh, k1 definerar året = 2001, 2003 hette dom k3. Men visst de stora ändringarna för gsxr600 däromkring var 2001 och 2004, så en k1 är ganska lik en k3. Men en gixxer tillverkad 2003 är inte en k1a.:fakta

Jag skulle nog vara väldigt skeptisk till att en hoj bara gått 600 mil på 6 säsonger, blir ju bara 100 mil om året (120 om han plockade ut den sent 2003). Skeptikern inom mig hade letat efter tecken på skruvad mätare och ögat igenom papper på servicar etc för att se om milen verkar stämma, visst känner du killen och han har ägt den hela tiden så är kanske risken lite mindre.

Last edited:
eh, k1 definerar året = 2001, 2003 hette dom k3. Men visst de stora ändringarna för gsxr600 däromkring var 2001 och 2004, så en k1 är ganska lik en k3. Men en gixxer tillverkad 2003 är inte en k1a.:fakta

Jag skulle nog vara väldigt skeptisk till att en hoj bara gått 600 mil på 6 säsonger, blir ju bara 100 mil om året (120 om han plockade ut den sent 2003). Skeptikern inom mig hade letat efter tecken på skruvad mätare och ögat igenom papper på servicar etc för att se om milen verkar stämma, visst känner du killen och han har ägt den hela tiden så är kanske risken lite mindre.

ok då e jag med på det där med k1 och k3.. thank you..

vad gäller milen stämmer dom, han har papper på allt.

den har gått så lite , garanterat, men jag förstår ditt tänk, hade det varit en främande människa så hade jag tänkt över detta, men inte denna gång..

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage