gsxr-1100 tråden

krille krokodil

turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
Gick med
5 Jan 2006
Ort
sigtuna
Hoj
suzuki allt annat förnekas
Tjohopp!!
Nu blev jag tvungen att starta en modelltråd för att kunna leverera vad jag hittat. Vafan finns det ingen som startat en GSXR-1100 tråd innan, menar hur många är vi inte som har en "konsumhoj" :va :va :va skumt men nu är det fixat ialla fall:D :tummenupp

Såg denna annons idag på blocket och fann en Öhlins styrdämp till gsxr 1100-92 för 1500 spänn!!!. Har själv letat hur länge som helst efter en begagnad till rätt pris men gav upp och handlade en sprillans (dyyyyyrt :gnissla ).

Skickar vidare till er som kanske inte har en än men är på jakt :hihi

http://www.blocket.se/vi/16852785.htm?ca=11_s

Vem vet med lite tur är det fler som äger en GSXR-1100 och då kan ju tråden leva vidare:tummenupp
 
Jodå det finns en tråd för oss med riktiga hojar :)
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=104777
Det finns även ett helt eget forum på www.gixxer.se

Tack för tipset om styrdämparen förresten!

ok :tummenupp :tummenupp jag blev RIKTIGT orolig där :hihi men då vill jag passa på att säga att detta inte är den "officiella" tråden då för gsxr lovers utan vi får se denna som stängd med hänvisning till den "riktiga".

pojkarna på IT-avd kan väl kolla varför det är så svårt att få fram den tråden då man söker på GSXR-1100 :7peta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top