Gsxr 1000 Turbo, sammanfattning av året

Allt är till salu för rätt pengar :gnissla

Skicka mig ett pm med telenummer om du är seriöst intresserad så hör jag av mig...

Riktigt nice film och grymt kört! men som du nämner själv är midlanda väldigt liten för en turbohoj.

Riktigt roligt att se filmen, funderade om ni körde mot Björk han med Supran på eventet?

Björck kom ju ut med bänkpapper nyligen och den ger hela 1294 hk på bakhjulen. Så egentligen borde Supran ha mera eller lika effekt som UGR lambon hade med tanke på att dom uppger motoreffekt 1500 hk.

attachment.php

Bifogat

• 27.jpg
    27.jpg
    87.2 KB · Visningar: 722
Riktigt roligt att se filmen, funderade om ni körde mot Björk han med Supran på eventet?

Björck kom ju ut med bänkpapper nyligen och den ger hela 1294 hk på bakhjulen. Så egentligen borde Supran ha mera eller lika effekt som UGR lambon hade med tanke på att dom uppger motoreffekt 1500 hk.

attachment.php

Hehe, fräsig effektkurva :D
400 hk vid 5500 varv och 1200 hk vid 6500 varv. Det är ketchup det :tummenupp

Jag var och frågade Björk vid två olika tillfällen men han ville köra mot bilar istället, och efter halva dagen började den trycka olja från vevhusventen så då packade han ihop och rullade hemåt...

Last edited:
Problemet med bilar är väl som vanligt att kunna få ner effekten i backen. Det är där hojen har det stora övertaget. :)

Problemet med bilar är väl som vanligt att kunna få ner effekten i backen. Det är där hojen har det stora övertaget. :)

Jag spann upp till 240kmh så vilket övertag menade du:va
Tommy spinner inte där hjular det istället:yoparty

Jag var och frågade Björk vid två olika tillfällen men han ville köra mot bilar istället, och efter halva dagen började den trycka olja från vevhusventen så då packade han ihop och rullade hemåt...

Synd att han inte vågade ställa upp.

Skulle vara kul att se Supran förnedras av dig. Supran skulle få en given placering i detta rejs och det skulle inte vara förstaplatsen.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025