Gsxr 1000 Turbo K5/K6(SMÄLLD?)

XANDER

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2005
Hoj
Gsx-R1000 Turbo K5*Såld*
Nån som hört nått om en Gsxr 1000 Turbo K5/K6 som smällt i Härnösand?

Jag byggde den och fick höra att den blive smälld av killen som köpt den i Härnösand. Dom växer inte precis på träd. På den tiden fanns bara denna och marklunds egen.

Så skriv gärna om nån vet nått vore tråkigt om det stämde då det var en jävligt fin hoj.

Killen som köpte den av dig klarade sig bra! Han har fixat mycket på den hojen innan han vurpade, de var en massa småfel och elfel innan han fick den att gå riktigt om jag minns rätt? Tror din gamla hoj klarade sig ganska ok.

Killen som köpte den av dig klarade sig bra! Han har fixat mycket på den hojen innan han vurpade, de var en massa småfel och elfel innan han fick den att gå riktigt om jag minns rätt? Tror din gamla hoj klarade sig ganska ok.

Ok vad bra. Att det gick bra med både han o hojen. Jag pratade med han nån gång efteråt och han nämde nått om nån spole och Xenonljuset. Cyklen hade knappt gått 600 mil vill jag minnas och jag hade aldrig ett problem med den. Förutom sensorn till hastighets mätarn gick sönder och jag fick en ny av Johan på Alviks på garantin. Hälsa han så gott.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti